مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از کمک ۱۶ ‌میلیارد ریالی این بنیاد برای حمایت از مدافعان سلامت در ماه‌های شیوع کرونا در سراسر کشور خبر داد.

حمایت ویژه آستان قدس رضوی از مدافعان سلامت

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین استادآقا اظهار کرد: پیرو دستور تولیت آستان قدس رضوی درباره حمایت از دست‌اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا، اعم از گروه‌های جهادی و کادر درمان، طرح حمایت از مدافعان سلامت در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: از اقدامات انجام‌شده در این طرح، حمایت از گروه‌های جهادی سراسر کشور بود، گروه‌هایی که با آغاز شیوع بیماری با تمام توان به میدان آمدند و با انجام اموری همچون تغسیل اموات متوفی از کرونا، تهیه اقلام مورد نیاز بیمارستان‌ها، کمک به بیماران و کادر درمان، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، برای رفع این معضل تلاش کردند.

استادآقا افزود: آستان قدس رضوی در این طرح با کمک ۱۶ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریالی، از گروه‌های جهادی، خادمیاران رضوی و کانون‌های خدمت رضوی در استان‌ها برای مبارزه با ویروس کرونا حمایت کرده است.

فعالیت‌های بنیاد کرامت رضوی از آغاز شیوع ویروس کرونا بر استفاده از خدمات مدافعان افتخاری سلامت رضوی در بیمارستان‌ها، ضدعفونی محلات، معابر و پمپ‌بنزین‌ها، توزیع بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های محروم و تغسیل درگذشتگان کرونا در سطح کشور متمرکز است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.