مهدی رسول پناه در مصاحبه تلویزیونی خود اعلام می‌کند که دستمزد بازیکنان را به شکل کامل پرداخته کرده و حدود ۹۰ درصد از قراردادهای بازیکنان پرداخت شده که این برای نخستین بار در طول تاریخ است که بازیکنان و کادر فنی دستمزد خود را دریافت کرده اند!

پرسپولیس صحنه نبردهای مالی

قدس آنلاین:  مهدی رسول پناه در مصاحبه تلویزیونی خود اعلام می‌کند که دستمزد بازیکنان را به شکل کامل پرداخته کرده و حدود ۹۰ درصد از قراردادهای بازیکنان پرداخت شده که این برای نخستین بار در طول تاریخ است که بازیکنان و کادر فنی دستمزد خود را دریافت کرده اند!

اما به محض اتمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت تیم مصاحبه‌های انتقادی علیه مدیرعامل آغاز می‌شود، تا این علامت سؤال به وجود بیاید که این اعتراض‌ها به چه دلیل است؟

*پشت پرده اعتراض‌ها

شائبه‌های فراوانی پشت پرده اعتراض بازیکنان پرسپولیس وجود دارد به ویژه اینکه می‌بینیم سرمربی تیم هم به شکل نامحسوس و تلویحی خود را با جریان اعتراض بازیکنان همراه می‌کند. حالا باید ببینیم آیا رسول پناه همانند دفعات قبل که با قاطعیت برابر خط و نشان گل محمدی ایستادگی کرد، این بار هم مقابل توقعات غیر منطقی گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس ایستادگی خواهد کرد؟

*کارنامه اعتراض‌های یحیی

یحیی گل محمدی در دوره حضورش در شهرخودرو نیز بارها در جریان اختلاف با مالک شهرخودرو تهدید به کناره‌گیری کرد، اما هیچ یک از آن تهدیدها رنگ واقعیت به خود نگرفت تا وقتی که پای پیشنهاد پرسپولیس به میان آمد؛ اما امروز شرایط او با دوره حضورش در شهرخودرو کاملاً تفاوت دارد، از این رو این قبیل تهدیدهای رسانه ای را نباید جدی گرفت.

شایع شده است دفعه قبل یحیی گل محمدی خواستار افزایش رقم قراردادش شده بود و تأکید داشت برخی از نزدیکان خود را به عنوان معاون باشگاه معرفی کند که این خواسته‌ها با موافقت رسول پناه رو به رو نشد و کار به جایی کشید که حتی مدیریت باشگاه به سراغ گزینه جانشین برود، اما پس از اطلاع گل محمدی از این ماجرا وی از خواسته‌های خود عقب‌نشینی کرد تا نیمکت مربیگری تیمش را از دست ندهد.

حالا باید دید با این شرایط چه اتفاقاتی در انتظار پرسپولیس است و معادلات برای این تیم در آستانه لیگ بیستم به چه شکلی رقم خواهد خورد.

*فرمول‌های جنجالی

در خصوص اعتراض بازیکنان معترض هم این اتفاق کاملاً مشهود است که آن‌ها برای بالا بردن رقم قراردادشان این جار و جنجال‌ها را راه انداختند اما بعید است با این فرمول به نتیجه برسند؛ چون هیئت مدیره عقیده دارد با این جار و جنجال‌ها رقم میلیاردی نصیب کسی نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.