ایوب دهقانکار با صدور حکمی امیدعلی مسعودی را به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه منصوب کرد.

امیدعلی مسعودی دبیر جشنواره کتاب و رسانه شد

قدس آنلاین:  ایوب دهقانکار مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و دبیر بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با صدور حکمی،  امیدعلی مسعودی را به‌عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه منصوب کرد.

دهقانکار در حکم مسعودی ضمن اشاره به تخصص وی در حوزه رسانه، خواستار  بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ای کشور در حوزه کتاب و فرهنگ  و  ارتقای کیفی جشنواره شده است.

امیدعلی مسعودی دارای مدرک دکتری علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی، عضو هیئت‌علمی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره و رئیس هیئت مدیره انجمن ملی سواد رسانه‌ای ایران است.  وی دارای تالیفات متعدد در حوزه رسانه است که از جمله آنها می‌توان به کتاب‌های مبانی نگارش رسانه‌ای، مبانی خبر نویسی، اندیشه‌های بنیادین در علم ارتباطات و... اشاره کرد.

 ‌مسعودی سابقه بیش از ۲ دهه فعالیت‌های مطبوعاتی را دارد و از سال ۵۸ رسما وارد مطبوعات شد، وی ۱۰ سال در روزنامه‌هایی مانند کیهان و ابرار به روزنامه‌نگاری مشغول بوده و ۱۵ سال صاحب امتیازی و مدیر مسئولی هفته‌نامه دوستان را برعهده داشته است. وی بیش از ۵۰ مقاله علمی، در موضوع رسانه و علوم ارتباطات را در نشریات و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی ارائه و بیش از ۸ جایزه، برای آثار تالیفی و پژوهش‌ها و فعالیت‌های رسانه‌ای ‌دریافت کرده است. 

انتهاس پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    0 0
    سلام. دکتر مسعودی یکی از بهترین طراحان سوال کنکور ارشد و دکترای ارتباط و کسی است که بیشتر کاندیدهای انتخابات به عنوان مشاور از او استفاده می کرده اند ولی در هنگام اجرا کار خود را می کردند. آمریکا از او خواسته بود ایران نیست.را رها کند. قبول نکرد! در شهر ری زندگی سنتی و عادی دارد. دزد نیست.از شاگردانش بپرسید حرص می خورد تا پایین نباشند و ارزش پیداکنند. پدر ارتباطات این است نه مرحوم دکتر معتمد نژاد