مدیر عامل جامعه معلولین ایران و نایب رئیس کمیته اتومبیلرانی جانبازان و معلولین استان البرز از مدیر شبکه نسیم بابت تهیه و تولید برنامه مهیج و پرببینده «دست فرمون» قدردانی کردند.

قدردانی از «دست فرمون» برای انعکاس توانمندی و دغدغه‌های توان‌یابان

به گزارش قدس آنلاین،  دکتر کامران عاروان مدیر عامل جامعه معلولین ایران و طیبه اولاد نایب رئیس کمیته اتومبیلرانی جانبازان و معلولین استان البرز از مدیر شبکه نسیم بابت تهیه و تولید برنامه مهیج و پرببینده «دست فرمون» قدردانی کردند. مدیر عامل جامعه معلولین و نایب ریس کمیته اتومبیل رانی جانبازان در نامه هایی جداگانه خطاب به دکتر احسانی مدیر شبکه نسیم عنوان کردند: شرکت افراد توانیاب در بخش اتومیبل رانی مسابقه «دست فرمون» سبب شد تا توانمندی های این عزیزان و انعکاس دغدغه ها و چالش های روزمره آنان در شبکه پر بیننده ای چون نسیم به نمایش گذاشته شود.

همچنین فرصت شناخته شدن آنها در رشته اتومبیل رانی سبب استقبال و دلگرمی افراد دارای معلولیت علاقمند به این رشته و گامی موثر در جهت رفع برخی نابرابری ها بود.

مدیر عامل جامعه معلولین با تشکر از مدیر شبکه نسیم و عوامل برنامه «دست فرمون» افزوده است: امید است در برنامه های ارزشمند دیگر این شبکه نیز از توانمندی های ارزنده دیگر این عزیزان استفاده شود تا موجب فرهنگ سازی در جامعه شود که معلولان در توسعه ی ایران اسلامی و افتخار افرینی برای وطن سهیم شوند.

سری دوم مسابقه هیجان انگیز و حرفه ایی «دست فرمون» با حضور علاقمندان و چهره های حرفه ای اتومبیل رانی و موتور سواری با ساختاری متفاوت که بر خلاف فصل نخست «دست فرمون» فقط محدود به مسابقه اتومبیل‌رانی نیست. در این فصل، مخاطبان علاوه بر مسابقات اتومبیل‌رانی، شاهد رقابت موتورسواران و آرسی خواهند بود.

شرکت کنند های این فصل از بین ۱۲ هزار نفر متقاضی  و پس از چند مرحله راستی آزمایی و بررسی‌های متعدد انتخاب و نهایتا ۴۰۰ نفر جواز شرکت در این رقابت را کسب کردند. کامران تفتی مجری این برنامه، مسعود صنم کارگردان و محمود محمودی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.

علاقمندان می توانند این برنامه را هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نشاط و سرگرمی به تماشا بنشینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.