با مشارکت کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ۸ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

توزیع هشت هزار بسته آموزشی در حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از کمیته امداد خراسان رضوی،  حبیب الله آسوده در مراسم توزیع ۸ هزار بسته تحصیلی بامشارکت ستاد فرمان حضرت امام ره به دانش آموزان نیازمند در قالب پویش ایران همدل ۲ با عنوان اینکه ۳۰ هزار دانش آموز و۴۰۰۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد مشغول به تحصیل هستند، افزود: خوشبختانه  تعداد قابل توجهی از دانش آموزان در کنکور سراسری امسال رتبه های ۲ و ۳ رقمی کسب کرده اند  این امر نشان از فراهم شدن فرصت مناسب برای بروز استعدادها و مفید بودن برای جامعه است.
وی از شناسایی ۱۵ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد فاقد تبلت برای ادامه تحصیل در استان خبر داد و افزود: در حال پیگیری هستیم تا با مشارکت خیران و منابع داخلی این نهاد تا اواسط آبان فراهم شود و به دست دانش آموزان برسانیم.
آسوده با اشاره به اینکه توزیع بسته های تحصیلی فعالیتی مشترک بین این نهاد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است، بیان کرد: از امروز در حاشیه شهر مشهد ۸ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان توزیع می شود.
وی در خصوص توانمندسازی اقتصادی خانواده ها توسط کمیته امداد گفت و افزود: امسال ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار قرض الحسنه اشتغال به خراسان رضوی تخصیص داده شده است که امیدوارم با همراهی مسئولان بتوانیم شاهد ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی باشیم.
همچنین در این مراسم مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)خراسان رضوی  با اعلام اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا تاکنون بسته های معیشتی و پروتئینی تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است، گفت: مهمترین شاخص و ویژگی بسته های تحصیلی تهیه شده استفاده از کالای ایرانی است که توسط کارگاه های اشتغال ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) تولید شده است.
سید عبدالله ارجاعی با بیان اینکه همکاری کمیته امداد مثال زدنی است، اظهار کرد: ارزش بسته های تحصیلی۱۵۰ هزار تومان شامل کیف، دفتر و نوشت افزار است که متناسب با مقطع تحصیلی و برای ۲ رده دختر و پسر تدارک دیده شده است.
شایسته ذکر است: پویش ملی مشق احسان برای تهیه و توزیع نوشت افزار به دانش آموزان مناطق کم برخوردار توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)  و پویش ایران همدل در قالب شور عاطفه ها توسط کمیته امداد اجرا در حال اجراست که امروز سومین پویش مشق احسان و دومین پویش ایران همدل در خراسان رضوی کلید خورد.
لازم به یادآوری است: در این مراسم به صورت نمادین از ۳۱۳بسته تحصیلی رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.