رییس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگترین بوستان حاشیه شهر مشهد گفت: به دنبال تقویت اعتبارات قرارگاه حاشیه شهر مشهد و سایر اعتبارات خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی هستیم.

تقویت اعتبارات قرارگاه حاشیه شهر مشهد در مجلس پیگیری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی عصر سه‌شنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی بزرگترین بوستان حاشیه شهر مشهد  اظهار کرد: متاسفانه تخصیص اعتبارات قرارگاه حاشیه شهر مشهد در سال گذشته صفر بود و به دنبال تقویت این اعتبارات هستیم.
وی اضافه کرد: موضوع ساماندهی کشف‌رود و فاضلاب مشهد نیز از دیگر موضوعات اولویت دار است که در این کمیسیون پیگیر تخصیص اعتبار برای آن هستیم.
رییس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش رضویه شهرستان مشهد بیش از ۱۱ روستا به لحاظ فاضلاب خامی که پخش می شود درگیر مشکلات کشف رود هستند و ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب مشهد نیز به صورت کامل کار نمی کند.
قاضی زاده افزود: به دنبال تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل بهره‌برداری از تمام ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مشهد هستیم تا فاضلاب به صورت کامل تصفیه شود اتفاقی که در حال حاضر نمی‌افتد و باعث آلودگی‌های زیادی در عرصه کشاورزی و زیست محیطی شده‌است.
وی اضافه کرد: این موضوع، آثار سوء بهداشتی در روستاهای مجاور مشهد دارد و کودکان، نوجوانان و دانش آموزان با مشکلات مختلفی در این خصوص درگیر هستند.
او ادامه داد: اعضای این فراکسیون طی بازدید از مناطق حاشیه‌ای مشهد در تلاش برای افزایش ردیف‌های اعتباری مناسب برای مناطق حاشیه شهر هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس نیز در حاشیه این مراسم  گفت: در مجلس پیگیر طرح‌های محرومیت‌زدایی هستیم.
علی خضریان افزود: برخی مشکلات کشور، مالی و اقتصادی نیست و نیازمند مدیریت‌هایی است تا ظرفیتهای موجود بتواند در اختیار مردم قرار گیرد.

اعضای فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس شورای اسلامی امروز از مناطقه حاشیه شهر مشهد نیز بازدید کردند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.