مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به نقش ویژه ائمه جمعه در جامعه گفت: امام جمعه‌ای موفق است که جامعه را تعلیم دهد و تعلیم جامعه مستلزم تهذیب نفس است.

همه تحرکات دشمن در فضای مجازی و مرزهای خراسان رضوی با دقت رصد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در جمع امامان جمعه استان با اشاره به نقش ویژه ائمه جمعه در جامعه گفت: امام جمعه‌ای موفق است که جامعه را تعلیم دهد و تعلیم جامعه مستلزم تهذیب نفس است.

وی افزود: شما در سنگر نماز جمعه موفق به تربیت انسان‌ها شدید و این نسل را در میدان نظام انقلاب حفظ کردید اگر چه در جنگ اقتصادی دشمن نیاز به تلاش بیشتری داریم.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان علیه امنیت جمهوری اسلامی ایران گفت: به لحاظ امنیتی استان در شرایط خوب و پایدار است و تسلط کاملی بر فضای امنیتی استان و به‌ویژه مرزها وجود دارد.

وی همچنین گفت: فشارهای ترکیبی آمریکا برای به زانو در آوردن نظام و ملت سرافراز ایران بیشتر از آنکه برای آن‌ها دستاوردی داشته باشد، باعث فرصت‌سازی به نفع انقلاب و کشور شده است. 

مشاور وزیر اطلاعات ضمن اشاره به تلاش آمریکا برای القای آینده‌ای پرچالش برای مردم ایران، بر توانمندی کشور برای عبور از چالش‌ها تأکید کرد و گفت: وضعیت به هم ریخته داخلی در آمریکا حکایت از ناتوانی کاخ سفید برای به بن‌بست کشیدن انقلاب اسلامی ایران دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.