اوضاع استقلال تهران نسبت به چند روز گذشته هیچ تغییری نکرده و همچنان هواداران این باشگاه به شدت نگرانند. هرچند روز دوشنبه هیئت مدیره استقلال با تشکیل جلسه در دفتر وزیر، محمود فکری را از میان کاندیداهای موجود به عنوان سرمربی انتخاب کردند، اما به دلیل عدم صدور رضایت نامه این سرمربی از سوی باشگاه نساجی هنوز باشگاه استقلال رسماً این انتخاب را اعلام نکرده است.

قدس آنلاین: اوضاع استقلال تهران نسبت به چند روز گذشته هیچ تغییری نکرده و همچنان هواداران این باشگاه به شدت نگرانند. هرچند روز دوشنبه هیئت مدیره استقلال با تشکیل جلسه در دفتر وزیر، محمود فکری را از میان کاندیداهای موجود به عنوان سرمربی انتخاب کردند، اما به دلیل عدم صدور رضایت نامه این سرمربی از سوی باشگاه نساجی هنوز باشگاه استقلال رسماً این انتخاب را اعلام نکرده است.

*معضل پیشکسوتان

با این حال مسئولان باشگاه استقلال مدعی هستند که انتخاب سرمربی از نظر آن‌ها تمام شده و مشکل به وجود آمده میان استقلال و نساجی با پرداخت پول برطرف خواهد شد با وجود این، برخی رسانه‌های خبری مدعی شدند، مسئله عدم صدور رضایت‌نامه فکری از سوی مالکان باشگاه نساجی یکی از چالش‌های موجود بر سر راه فکری است، بلکه مسئله دیگر اختلاف نظر به وجود آمده میان پیشکسوتان باشگاه استقلال و سرمربی تیم است که همین عامل سبب شده محمود فکری از شرایط فعلی دلخور شود و با حالت قهر مجموعه استقلال را در جلسه دوشنبه شب ترک کند.

البته که محمود فکری هنوز نسبت به این اتفاقات واکنش نشان نداده و صبح روز سه شنبه با حضور در مجموعه کارگران تهران در محل تمرین نساجی حضور پیدا کرد تا با مسئولان باشگاه ملاقات کند، اما مسئولان باشگاه به محل تمرین نیامدند تا فکری بدون ملاقات با آن‌ها ورزشگاه کارگران را ترک کند.

*رضایت نامه سنگین فکری

فکری هنگام ترک ورزشگاه کارگران در پاسخ به خبرنگاران هیچ نکته خاصی را مطرح نکرد و تنها به گفتن این جمله که ان‌شاءلله هر آنچه خیر و صلاح باشد رقم خواهد خورد، بسنده کرد، اما گفته می شود او عصر سه شنبه با حدادیان به گفت‌وگو نشست و مذاکرات نهایی خود را برای جدایی از نساجی انجام داد.

مسئولان باشگاه نساجی پیش شرط صدور رضایت‌نامه خود را دریافت مبلغی حدود ۷ میلیارد تومان عنوان کردند تا اجازه جدایی به فکری و دستیارانش را بدهند، نکته قابل تامل اینجاست که مسئولان نساجی با درس گرفتن از ماجرای شهرخودرو در موضوع انتقال گل محمدی به پرسپولیس شرط گذاشتند این مبلغ باید به صورت نقدی پرداخت شود؛ چون ممکن است چک استقلالی ها نیز همانند پرسپولیسی ها برگشت بخورد و آن‌ها برای وصول پول خود به نتیجه دادن شکایتشان از طریق کمیته انضباطی دلخوش باشند.

با این حال سکوت باشگاه استقلال در عدم اعلام خبر توافق با محمود فکری سبب شد هواداران نسبت به این مسئله با تردیدهایی مواجه شوند، به ویژه که برخی رسانه‌های مجازی مدعی شدند احتمال دارد استقلال و فکری به سرانجام نرسد و مسئولان باشگاه ناچار شوند به سراغ گزینه دیگری بروند.

*پنجه نگرانی‌ها به صورت آبی‌ها

در میان این فضای مبهم ماجرای دیاباته نیز مزید برعلت شد. با وجود اینکه مقامات ارشد باشگاه به خبرنگار قدس اعلام کردند مشکل در حال برطرف شدن است و بانک عامل انتخاب شده، برخی رسانه‌های خبری مدعی شدند او قراردادش را فسخ کرده و بنا دارد بابت عدم پرداخت مطالباتش از استقلال به فیفا شکایت کند. در حالی که این موضوع با اظهارنظر مسئولان باشگاه کاملاً در تضاد بود؛ چون آن‌ها اعلام کردند از دیاباته ۱۰ روز وقت گرفتند تا او از تصمیم خود مبنی بر فسخ قرارداد منصرف شود حالا باید دید مسئولان باشگاه استقلال موفق به حفظ این بازیکن خواهند شد، یا اینکه این بازیکن هم به دلیل خلف وعده از استقلال جدا خواهد شد.

*خبرهای خوب می‌رسند؟

با این حال یک عضو ارشد باشگاه استقلال که تمایلی به ذکر نامش نداشت، در خصوص آخرین وضعیت ماجرای انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همزمان با انتخاب محمود فکری تلاش برای پرداخت مطالبات شیخ دیاباته و میلیچ ادامه دارد و به امید خدا هواداران به زودی خبرهای خوبی در این ارتباط خواهند شنید، قطعاً این دو بازیکن جزو بازیکنان خوب استقلال هستند و با پرداخت مطالباتشان به تمرینات تیم ملحق خواهند شد.

وی در خصوص مراحل واریز حقوق و دستمزد دیاباته و میلیچ گفت: مقدمات پرداخت انجام شده و  فرایند واریز به صورت پارت به پارت از طریق بانک عامل در حال انجام است، از این رو هواداران نگران نباشند.

این عضو ارشد در باشگاه استقلال در ادامه گفت: همزمان با پرداخت دستمزد معوقه دیاباته و میلیچ که باید خیلی زودتر از این‌ها پرداخت می شد اما نشد، ما پرونده پرداخت مطالبات شفر و باشگاه پاختاکور ازبکستان را بررسی کردیم و به زودی این دو بدهی نیز پرداخت خواهد شد تا مشکل مسدود بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه نیز برطرف شود.

وی در پایان در خصوص عدم صدور رضایت‌نامه محمود فکری از سوی باشگاه نساجی نیز گفت: با دوستان در باشگاه نساجی در حال مذاکره هستیم و به زودی این اتفاق نهایی خواهد شد تا محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال فعالیت خود را آغاز کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.