گزینه اصلی سرمربیگری استقلال گفت: مذاکرات خوبی با مسوولان باشگاه استقلال داشتم، اما هنوز حضورم در این تیم قطعی نشده است. برای مربی محرومیتی وجود ندارد اما براساس قراردادی که با نساجی منعقد کرده‌ام، تنها باید به این تیم جریمه بدهم.

محمود فکری: لازم باشد خانه‌ام را می‌فروشم و جریمه نساجی را می‌دهم

قدس آنلاین: «محمود فکری» امروز با حضور در دفتر باشگاه استقلال مذاکرات جدی را با مدیران آبی‌پوشان انجام داد و به‌نظر می رسد حضور او در استقلال تا عصر امروز قطعی شود. 

فکری پس از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنوز حضورم در استقلال قطعی نیست اما از هدایت نساجی مازندران استعفا داده‌ام و فسخ خود را گرفته‌ام.

وی افزود: عصر امروز جلسه دیگری را با مدیران استقلال خواهم داشت تا تکلیف نهایی‌ام مشخص شود.

گزینه اصلی هدایت استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به رفاقتی که با مدیران نساجی مازندران داشتم قراردادم را بدون مطالعه به امضا رساندم اما بعدها متوجه شدم بندی را در آن قرار داده‌اند که در صورت جدایی باید پنج برابر غرامت بدهم. این موضوع را در آستانه بازی با استقلال متوجه شدم. هر وقت از آنها درخواست یک نسخه از قراردادم را داشتم، این کار را انجام نمی‌دادند و شاید فکر می‌کردند اگر متوجه واقعیت بشوم ناراحت شده و تصمیم دیگری بگیرم.

فکری تصریح کرد: متاسفانه برخی استقلالی‌ها فقط در حرف می‌گویند ما استقلالی هستیم اما در جایی که باید کمک کنند از انجام این کار دریغ می‌ورزند. قراردادم را با نساجی بدون مطالعه امضا کردم و اشتباه بزرگی را مرتکب شدم. اگر آنها می‌نوشتند بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر باید محمود فکری را در میدان طالقانی قائمشهر اعدام کنید من چون به واسطه رفاقت به آنها اطمینان داشتم حتما امضا می‌کردم و آنها می‌توانستند این بند را اجرا کنند.

بازیکن اسبق استقلال تاکید کرد: مدیران نساجی مازندران از آوردن علی نظری جویباری به این تیم سوءاستفاده کردند تا از تجربیات، منابع مالی و دفتر شخصی وی استفاده و پس از اتمام فصل نقل و انتقالات وی را کنار بگذارند و فضایی را به وجود آوردند که به این شخص بی احترامی شود.

فکری افزود: من باید تاوان رفاقتم را پرداخت کنم و باشگاه استقلال نباید هزینه‌ای را برای دریافت رضایت‌نامه‌ام پرداخت کند. اگر شده خانه‌ام را می‌فروشم تا پول نساجی را بدهم. من اگر به نساجی نمی‌رفتم این تیم سقوط می‌کرد و الان در لیگ آزادگان حضور داشت. همین کادر مدیریت و پشتیبانی پیش از من در نساجی حضور داشت اما چرا موفق نبود.

پیشکسوت استقلال اعلام کرد: اگر مدیران نساجی مازندران  یک کلمه به من می‌گفتند محمود فکری بارسلون تو را خواست مذاکره نکن این کار را انجام نمی‌دادم اما چون خودشان استقلالی بودند گفتند برو مذاکره کن و ما به مدیران استقلال اعلام می‌کنیم او مربی توانمندی است و می‌تواند کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. حالا تعجب‌ می‌کنم از پول ۷ میلیاردی حرف می‌زنند. علی امیری پیش از بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا احمد سعادتمند را دید و به او گفت شما اگر درباره حضور فکری در استقلال به جمع‌بندی رسیدید بدون اینکه به ما بگویید قرارداد امضا کنید.

فکری گفت: مدیران نساجی به خود من گفتند برو با استقلالی‌ها مذاکره کن و من نیز در حال مذاکره هستم، این ادعاهایی که انجام دادند یا واقعیت داشت یا اینکه می‌خواستند از من سوءاستفاده کنند.

وی درباره اینکه تمرینات استقلال را چه زمانی استارت خواهد زد، اظهار داشت: استقلال زمان زیادی را از دست داده است و در صورتی که تا عصر امروز به عنوان سرمربی معرفی شوم از فردا تمرینات استقلال را استارت خواهم زد.

گزینه اصلی نیمکت استقلال تصریح کرد: حق طبیعی باشگاه نساجی مازندران است که از من شکایت کند و تاوان آن را پس خواهم داد. برای مربی محرومیتی وجود ندارد اما فقط طبق بندی که در قراردادم گذاشتند باید جریمه دهم.

فکری افزود: بازیکنان استقلال بازیکنان بزرگی هستند و مشکلی از بابت نیروی انسانی نداریم اما من در جذب نفرات جدید کوچک‌ترین دخالتی نداشتم. کادر فنی من در نساجی همراه من به استقلال خواهند آمد و البته چند پیشکسوت نیز به جمع ما اضافه خواهند شد.

وی در پایان گفت: فلسفه من در مربیگری احترام به دیگران است و اعتقاد دارم بیرون زمین نباید حرف زد و همه چیز در مستطیل سبز مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.