نخست وزیر پاکستان در دفاع از عملکرد خود به انتقاد از مدافع و سرمربی منچستر یونایتد پرداخت.

نخست وزیر پاکستان از وضعیت منچستریونایتد انتقاد کرد!

قدس آنلاین: عمران خان، نخست وزیر پاکستان ضمن مقایسه ای عجیب به هری مگوایر و اوله گنار  سولسشایر  در رهبری منچستریونایتد انتقاد کرد.

خان بازیکن سابق کریکت از زمان تصدی مسئولیت در سال ۲۰۱۸ تاکنون یک رهبر فعال اما جنجالی در پاکستان بوده است.

کاپیتان برنده جام جهانی کریکت ۱۹۹۲ با اشاره به یونایتد ، که ادعا می‌کند دارای جمعیتی سه برابر پاکستان است ، از تصمیم‌های مختلف خود دفاع کرده است. او اصرار دارد که نسبت به هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد و اوله گنار سولسشایر سرمربی این تیم کار بدتری انجام نمی‌دهد.

خان گفت: تخمین زده می شود که منچستر یونایتد ۶۶۰ میلیون هوادار دارد و این تیم هری مگوایر را به عنوان کاپیتان و رهبر خود داشته است. آیا می توانید تصور کنید که مگوایر یا اوله گنار  سولسشایر بگویند نگران نباشید، مشکلی نیست. سپاسگزار باشید که رهبر شما کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی بوده است.  ۲۲۰ میلیون پاکستانی با رهبری عمران خان  باید به فکر ۶۶۰ میلیون هوادار منچستریونایتد باشند که هری مگوایر را به عنوان کاپیتان خود دارند. آنها در هیئت مدیره پشت درهای بسته تصمیمات مضحکی می گیرند و شما باید آنها را توجیه کنید.  من نیز با همین موضوع سر و کار داشته ام. با این حال ، احتمالاً سولسشایر یا مگوایر قبل از من برکنار خواهند شد. آیا شما حرکتی علیه مگوایر و سولسشایر یا هیئت مدیره می بینید؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.