مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: اگر استقلالی ها مربی خارجی می آوردند باید کلی هزینه می کردند ولی برای فکری و همراهانش که همگی استقلالی هستند حاضر نیستند پولی بدهند؟

مدیر تیم نساجی: حاضر نیستیم فکری را از دست بدهیم/اگر استقلال مربی خارجی می آورد برایش هزینه نمی کرد؟

قدس آنلاین؛ ایزد سیف الله پور در گفت و گو با شبکه خبر در خصوص آخرین شرایط نساجی بعد از فسخ قرارداد فکری اظهار داشت: ما امروز منتظر رودیم که آقای فکری در بازی دوستانه حاضر شود چون باشگاه با استعفای شب گذشته این مربی مخالفت کرد.

وی افزود: امروز فکری در بازی دوستانه حاضر نشد و چون به باشگاه ذوب آهن قول داده بودیم که بازی دوستانه را انجام می دهیم در غیاب فکری به کارمان ادامه دادیم. هنوز هم منتظریم ببینیم تکلیف او چه می شود چون فکری سرمربی نساجی است.

مدیر تیم نساجی با بیان این مطلب که باشگاهش خصوصی است عنوان کرد:به هر حال د قرارداد آقای فکری ذکر شده که او باید ۵ برابر قراردادش را به نساجی پرداخت کند، او محمود فکری است، ۱۵ سال کاپیتان استقلال بوده و می تواند گزینه  خوبی برای نیمکت استقلال باشد اما سوال من از مدیران استقلال این است که آیا برای فکری با این سوابق  و افتخاراتی که فکری دارد نمی خواهند هزینه ای پرداخت کنند؟

وی ادامه داد:اگر مربی خارجی می آوردند باید کلی هزینه می کردند و میلیارد ها تومان خرج می کردند ولی برای فکری و همراهانش که همگی استقلالی هستند حاضر نیستند پولی بدهند؟

سیف الله پور تاکید کرد: تیم ما فصل گذشته خوب کار کرده و ما تمایلی نداریم مربی خوبمان را از دست بدهیم، تیم ما به طور کلی متلاشی شده و همین الان  ۲۰ روز به آغاز بازی ها مانده است.

مدیر تیم نساجی خاطرنشان کرد: ظاهرا او امروز قراردادش را فسخ کرده اما اگر این موضوع در اتوماسیون به ما اعلام شود امشب تشکیل جلسه می دهیم خواهد شد و برای فردا سرمربی تیم را انتخاب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.