هم‌زمان با سالروز اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ویژه‌برنامه عزاداری در شب و روز اربعین حسینی با حضور زائران و مجاوران با رعایت کامل دستورهای بهداشتی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

اعلام جزئیات ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در شب و روز اربعین حسینی

به گزارش قدس آنلاین؛ به همت معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی، ویژه‌برنامه عزاداری شب و روز اربعین حسینی(ع) با حضور زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) ۱۶ و ۱۷ مهر با رعایت دستورهای بهداشتی در صحن جامع رضوی حرم مطهر برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه عزاداری شب اربعین حسینی در حرم مطهر، از ساعت ۱۸:۳۵ با قرائت قرآن کریم توسط علیرضا رضایی، از قاریان ممتاز بین‌المللی، آغاز می‌شود. سپس حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین حسینی قمی با موضوع «رفع جهالت‌ها و ظلالت‌های جامعه اسلامی» به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

سید مجید بنی‌فاطمه، از مداحان برجسته کشوری، نیز در این مراسم در وصف غربت حضرت سیدالشهدا(ع) و مظلومیت اهل‌ بیت ایشان به نوحه‌خوانی و عزاداری می‌پردازد.

ویژه‌برنامه عزاداری روز اربعین حسینی نیز در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) با قرائت زیارت اربعین و سخنرانی آیت‌الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، ساعت ۹:۳۰، ۱۷ مهر، در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود. سپس سید مجید بنی‌فاطمه و سید حجت باقرالعلوم، از مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع)، به نوحه‌خوانی و عزاداری می‌پردازند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.