رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تمهیدات ترافیکی روز اربعین حسینی در مشهد را تشریح کرد.

تمهیدات ترافیکی روز اربعین حسینی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ حمید رضا دهنوی اظهار کرد: همه ساله با فرا رسیدن ماه محرم؛ ماه خزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بار دیگر ایثارگری‌ها و رشادت‌های سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)   و یاران با وفایش در اذهان احاد مردم جامعه تداعی شده و در مراسم عزاداری ان امام همام شرکت می‌کنند.

وی افزود: بنابراین مراسم عزاداری در روز اربعین حسینی، امروز در مشهد مقدس در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحج علی ابن موسی الرضا (ع)   با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود. پلیس راهور خراسان رضوی به منظورکنترل امد و شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه طرح انتظامی ترافیکی را در روز اربعین بشرح ذیل به مرحله اجرا می‌گذارد، تصریح کرد: از ساعت ۶ صبح امروز تا خاتمه مراسم این طرح اجرا می‌شود.  

دهنوی بیان کرد: محدودیت تردد در میدان شهدا تقاطع شهید گمنام، پنجراه نواب صفوی و میدان بسیج، تقاطع شهید اندرزگو، چهارراه شهدا و تقاطع زرینه، میدان گنبد سبز، میدان ۱۷ شهریور به سمت حرم مطهر مسدود خواهد بود و در ضلع جنوبی خیابان نواب صفوی (حرم مطهر به پنجراه) اجرا می‌شود.  

وی ادامه داد: محدودیت توقف نیز به شرح زیر اجرا می شود، پارک وسایل در رینگ زیر گذر حرم مطهر، خیابان شیرازی از میدان شهدا تا حرم مطهر، خیابان شهید رجایی حد فاصل تقاطع شهید اندرزگو تا تقاطع شهدا و خیابان ایت الله بهجت تا تقاطع زرینه، خیابان نواب صفوی، خیابان طبرسی تقاطع شهید گمنام تا حرم مطهر، از تقاطع دانش تا حرم، طول خیابان شهید اندرزگو و حرم کلیه تقاطع‌های موجود مسیر تا عمق ۵۰ متری ممنوع از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته این مسیرها  پاکسازی شده است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.