مدیرکل مخابرات خراسان رضوی از ورود تکنولوژی‌های جدید برای ارتقای اینترنت در این استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،  حسن اروجی در گلبهار اظهار کرد: تهیه امکانات و تجهیزات برای مخابرات هزینه سنگینی دارد که ما باید آنها را فراهم کنیم، ولی مردم هم باید در مسکن‌های مهر به طور نسبی ساکن شده باشند و تقاضا به اندازه کافی وجود داشته باشد.

مدیرکل مخابرات خراسان رضوی با بیان اینکه قول می‌دهم تا در حد توان مشکلات مخابراتی مردم در این مجتمع‌ها را رفع کنم، ادامه داد: مشکلاتی در سیستم اینترنت وجود دارد، ولی اختلالی نیست، بسیاری از مردم کارهای خود را از طریق مخابرات انجام می‌دهند و اگر اختلال وجود داشته باشد کارهای آنها باقی می‌ماند.

وی به نارضایتی مشترکان اینترنت اشاره کرد و گفت: از زمان شروع کرونا تاکنون ۸۰ هزار مشترک اینترنت در خراسان رضوی اضافه شده، همچنین، پهنای باند اینترنت در مقایسه با قبل از کرونا از ۵۰ گیگ به ۱۰۰ گیگ یعنی دو برابر شده است.

اروجی ادامه داد: ۶۰ نقطه گلوگاه در پهنای باند استان وجود داشت که رفع مشکل شد و اکنون در سطح همه شهرها این استان امکان استفاده  از اینترنت وجود دارد.

مدیرکل مخابرات خراسان رضوی با بیان اینکه ما در خصوص اینترنت رضایت نسبی داریم و تلاش می‌کنیم رضایت مشترکان را افزایش دهیم، از ورود تکنولوژی های  جدید جهت ارتقای شبکه اینترنت خبر داد و افزود: با نصب این تکنولوژی‌های پیشرفته این شبکه‌ها ارتقا یافته و  مشکلات مردم در حوزه اینترنت کمتر می‌شود.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.