۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 723055

باشگاه استقلال پیش از سفر این تیم به قطر با چند بازیکن تمدید کرد و به آنها چک پیش قسط داد اما چک تمام بازیکنان برگشت خورد.

چک تمام بازیکنان استقلال برگشت خورد

قدس آنلاین: خبرورزشی نوشت:در خبرها داشتیم که تعدادی از بازیکنان استقلال به باشگاه مراجعه کردند. وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، حسین حسینی، میلاد زکی‌پور و... ساعتی را در باشگاه استقلال در اتاق احمد مددی، سرپرست این باشگاه سپری کردند ولی هیچ‌کس دلیل این مراجعه و محور جلسه را نگفت. گویا قبل از سفر تیم استقلال به قطر با تعدادی از بازیکنان قراردادهای جدیدی در محل هتل آزادی بسته می‌شود. به عنوان مثال قرارداد فرشید اسماعیلی به اتمام رسیده بود که تمدید کرد یا وریا غفوری با استقلال تا پایان فصل بیستم قرارداد داشت، اما یک قرارداد جدید با باشگاه بست که درباره آن شایعات زیادی مطرح شد.
ظاهراً هنگام توافق و عقد قرارداد، چک پیش‌قسط اول بازیکنان برای تاریخ ۱۵ مهر از طریق یکی از اسپانسرهای اصلی به آن‌ها داده شد که صبح دیروز این بازیکنان در مراجعه به بانک متوجه شدند شرکت صادرکننده چک این حساب را مسدود کرده است! بازیکنان پس از مراجعه به باشگاه مطلع شدند اسپانسر گفته ما به خاطر رفاقتی که با احمد سعادتمند داشتیم اقدام به همکاری کردیم و حالا که سعادتمند از باشگاه جدا شده همکاری ما هم با استقلال به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.