خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مدیران استانی حق ندارند مانع کار تولیدکنندگان و سرمایه گذاران شوند، گفت: در صورت تعطیلی یک واحد تولیدی تنها کسی که آسیب میبیند واحد تولیدی و استان است.

مدیران استانی مانع کار تولیدکنندگان نشوند
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی در بیست و پنجمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: خراسان شمالی در حوزه بازاریابی ضعیف است باید با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی متولی با ایجاد کانالی به این واحدها کمک کرد تا محصولات خود را به فروش برسانند تا واحدها به تعطیلی کشانده نشود.
وی تصریح کرد : اگر یک واحد تولیدی توجیه اقتصادی ندارد بانک های عامل تسهیلات در اختیار آنان قرار ندهد تا استان متضرر نشود اما وقتی تسهیلات می دهید باید حمایت های لازم صورت گیرد.
شجاعی اظهار داشت: واحدهای تولیدی مشکل دار بدانند که برای سیستم بانکی قانون تعریف شده لذا بانک نمی تواند تخلف کند اما از بانک های عامل می خواهیم در یک مقطع زمانی مشخص نهایت تلاش خود را داشته باشد تا رای به نفع واحد تولیدی باشد. وی در بخش دیگر سخنان خود خطاب به مجموعه شهرداری و شورای شهر افزود: مدیران این مجموعه باید خود را جای سرمایه گذار قرار دهند تا معنای دوندگی را متوجه شوند.
شجاعی با گلایه از اینکه شهرداری و شورای شهر محل ضد سرمایه گذاری شده، تصریح کرد:چرا یک سرمایه گذار باید ده سال کارش معطل بماند؟ اگر دلسوز بودید نباید شاهد چنین انفاقاتی باشیم.
وی اظهار داشت: سرمایه گذار با یک ایده و طرح جدید می آید لذا من بعنوان نماینده عالی دولت این اجازه را به خودم نمی دهم تا مانع کار یک سرمایه گذار شوم اما شهرداری و شورای شهر به هر طریقی رفتار می کنند تا کار نشود.
شجاعی افزود: شورای شهر فقط به گرفتن مصاحبه و عکس اکتفا کرده اما من از تمام حقوق قانونی خود استفاده می کنم تا اتفاقاتی در راستای منع کار سرمایه گذاران رخ ندهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.