رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: فرصت بازی و نمایان کردن استعدادهای حاشیه شهر مشهد در فوتبال، می‌تواند زندگی نوجوانان و نونهالان ساکن این مناطق را متحول نماید.

استعدادیابی از نونهالان حاشیه شهر مشهد می‌تواند زندگی‌ها را متحول کند

به گزارش قدس آنلاین، احسان اصولی  در خصوص برنامه استعدادیابی هیات فوتبال خراسان رضوی در حاشیه‌شهر مشهد که در مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از جلوه‌هایی که در موضوع محرومیت‌زدایی جای کار دارد، عمومی کردن حضور و بروز استعدادهای ورزشی به خصوص در رشته پرطرفدار فوتبال است. فوتبال یک پدیده چند وجهی است که در حوزه‌های مختلف می‌تواند تاثیرات زیادی داشته باشد.

وی افزود: برنامه‌ای که در حال اجراست، بر همین مبنا برنامه‌ریزی شده است. هر کدام از نونهالان و نوجوانان که این فرصت را بدست آوردند و بتوانند با بروز استعداد خود در سطوح بالا، فوتبال بازی کنند، تحولی بزرگ در خانواده و وضعیت معیشت خود، ایجاد کنند.
 
رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: همکاران‌ در هیات فوتبال، اداره کل ورزش‌وجوانان استان و سپاه امام رضا(ع)  کمک کردند که این برنامه را در مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی به صورت عمومی برگزار کنیم. مشابه با استعدادیابی در حاشیه مشهد، در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود.

اصولی عنوان کرد: باشگاه‌ها و مجموعه‌هایی که به دنبال استعدادهای بومی و ایرانی هستند، می‌توانند از ظرفیت ماحصل چنین برنامه‌هایی استفاده کنند. ورزش و فوتبال می‌تواند فضایی فراهم کند که باعث رشد افراد در ابعاد فنی و حرفه‌ای، اقتصادی و اجتماعی شود. استعداد در خالص‌ترین شکل ممکن قابلیت کشف دارد و معمولا استعدادهای برجسته فوتبالی را در مناطق حاشیه شهر کشف می‌کنیم. 

وی اضافه کرد: خداداد عزیزی، غزال تیزپای آسیا، در این زمین‌ها تمرین می‌کرده و از همین زمین فوتبالش شکل گرفته است. هدف‌مان این است که توجه مسئولین را به استعدادیابی و سرمایه‌گذاری در این حوزه جلب کنیم تا با اعتبار بخشی و توجه ویژه به این موضوع، اتفاقات مثبتی در زمینه استعدادیابی از این قشر از جامعه در سطح خراسان و حتی کشور رقم بخورد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.