۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد خبر: 723140

در حالی که دستگیری قاتل فراری جزو برنامه های پلیس آگاهی استان بود، کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و در ادامه تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی شدند.

قاتل متواری پس از ۱۳ سال فرار دستگیر شد

قدس آنلاین: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل متواری پس از ۱۳ سال فرار و زندگی مخفیانه در یکی از شهرهای شرقی کشور خبر داد.

پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سرهنگ "محمدرضا آمویی" اعلام کرد: پس از ارتکاب یک مورد قتل در سال ۱۳۸۶ رسیدگی به پرونده و دستگیری قاتل در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار داشت.

وی ادامه داد: در حالی که دستگیری قاتل فراری جزو برنامه های پلیس آگاهی استان بود، کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و در ادامه تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی شدند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: کاراگاهان که مجوز قضائی را قبلا کسب کرده بودند پس از هماهنگی با پلیس آگاهی بجنورد و همکاری آنها موفق به دستگیری قاتل فراری در این شهرستان شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب قتل اعتراف و برای تحقیقات بیشتر به کرمانشاه منتقل شد.

وی در پایان از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.