رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد بیان کرد: توصیه اکید این است که افراد در مراسم تشییع پیکر و تجمع‌هایی از این قبیل شرکت نکنند؛ منتهی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله ایمن را برای همه تجمع‌های اجباری توصیه می‌کنیم اما برای این مورد توصیه ما این است که همه سعی کنند از طریق فضای مجازی و ابزارهای غیرحضوری مراسم را دنبال کنند و ابزار ارادت داشته باشند.

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد: بهتر است شهروندان از طریق فضای مجازی به مرحوم شجریان ابراز ارادت کنند

قدس آنلاین: دکتر علی بیرجندی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا در کشور ما در وضعیت ویژه‌ای قرار دارد؛ به طوری که طی دو روز اخیر ما بیشترین میزان مرگ‌ و میر در سطح دنیا را شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: اکثر شهرهای کشور در وضعیت قرمز بوده و مشهد نیز به همین شکل است؛ بنابراین ضمن اینکه احترام ویژه‌ای برای استاد شجریان قائل هستیم ولی قطعا در شرایط فعلی همه باید سعی کنند از طریق فضای مجازی، روزنامه‌ها و ابزارهایی که در اختیار دارند، ارادت خود را به ایشان ابراز کنند.

بیرجندی‌نژاد تاکید کرد: در شرایط فعلی هرگونه مراسمی که منجر به تجمع می‌شود را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم و قطعا سلامت مردم در اولویت نخست قرار دارد؛ کما اینکه در دیگر موارد نیز این دغدغه اصلی را از طرف سازمان نظام پزشکی مشهد اعلام کرده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.