ماجرای حضور روزبه چشمی در باشگاه‌ أم صلال قطر یکی از سؤال برانگیزترین اتفاقات ممکن برای هواداران استقلال بود تا این پرسش به وجود بیاید چگونه روزبه چشمی که هنوز بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تمام نشده بود با نمایندگان قطری به توافق رسید؟

جدایی چشمی و سر بی‌کلاه استقلال

قدس آنلاین: ماجرای حضور روزبه چشمی در باشگاه‌ أم صلال قطر یکی از سؤال برانگیزترین اتفاقات ممکن برای هواداران استقلال بود تا این پرسش به وجود بیاید چگونه روزبه چشمی که هنوز بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تمام نشده بود با نمایندگان قطری به توافق رسید؟

*متن ضعیف قرارداد

ریشه‌یابی این اتفاق غیرمنتظره این حقیقت را به اثبات می‌رساند که مسئولان سابق استقلال بدون رعایت اصول حرفه‌ای با این بازیکن وارد مذاکره شدند و باوجود پیشنهاد بسیار سنگین مدیرعامل برکنارشده نتوانستند وی را متقاعد کنند در ترکیب استقلال باقی بماند به همین دلیل چشمی با استفاده از ضعف متون قراردادش استقلالی‌ها را شوکه کرد و بدون پرداخت یک ریال از استقلال جدا شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد استقلالی‌ها قرار بود با روزبه چشمی قراردادی دوساله امضا کنند تا او همانند فصل نوزدهم در خدمت استقلال باقی بماند، اما اتفاقاتی افتاد که معادلات به‌هم خورد.

*پیشنهاد نجومی

شنیده می‌شود در مذاکرات اولیه مسئولان باشگاه روزبه چشمی می‌پذیرد که با دریافت رقم 4 میلیارد تومان بابت فصل بیستم و مبلغ 5 میلیارد تومان بابت فصل بیستم و یکم در مجموع با قراردادی به مبلغ 9 میلیارد تومان با استقلال قرارداد امضا کند. اما پیش از امضای قرارداد مدیرعامل با اصرار فراوان از مسئولان باشگاه می‌خواهد اجازه دهند طرفین در جلسه‌ای دو نفره به صورت خصوصی با هم صحبت کنند. پس از اتمام این جلسه اتفاق عجیبی رخ می‌دهد که مسئولان باشگاه از فرط تعجب هیچ حرفی نمی‌توانند بیان کنند. گفته می‌شود در این ملاقات توافق 9 میلیاردی بابت دو فصل خیلی زود نقش برآب می‌شود و چشمی با مبلغ نجومی زیر برگه قراردادش را امضا می‌کند.

*بند جدایی

اوج فاجعه اما زمانی است که در قرارداد جدید عنوان می‌شود وی اگر با پیشنهاد خارجی روبه‌رو شد می‌تواند بدون پرداخت مبلغ به عنوان هزینه صدور رضایت‌نامه از استقلال جدا شود! این اتفاق با مخالفت مسئولان باشگاه مواجه می‌شود اما به اصرار سعادتمند این قرارداد با تغییرات جدید آماده می‌شود و طرفین زیر برگه قرارداد را امضا می‌کنند تا همه چیز به سود روزبه چشمی به پایان برسد و سر استقلال از این معرکه عجیب بی‌کلاه باقی بماند.

*پنجره بسته

البته نکته امیدوارکننده اینجاست که این قراردادها به دلیل مسدود بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه هنوز به ثبت نرسیده و به احتمال فراوان با تغییر در حوزه مدیریت قطعاً با تغییرات اساسی و عمده روبه‌رو خواهد شد، چون حساسیت فراوانی روی این قراردادها وجود دارد و دستگاه‌های نظارتی به نحوه افزایش این قراردادها به شدت ایراد وارد کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.