گیلان -فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اقتدار سربازان انقلاب اسلامی جرات هیچ‌گونه عرض اندامی به دشمن نمی‌دهد گفت: مردم اصلی‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند.

اقتدار سربازان انقلاب اجازه عرض اندام به دشمنان نمی‌دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ،سردار محمد عبدالله‌پور در جمع رزمندگان لشکر ۱۶ قدس گیلان در مناظق عملیاتی شمال غرب کشور اظهار کرد: اقتدار سربازان جان بر کف انقلاب اسلامی جرات هیچ‌گونه عرض اندامی به دشمن نمی‌دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با وجود همه موانع خارجی و داخلی، همچنان به مسیر خود ادامه خواهد داد تصریح کرد: مردم اصلی‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند و امام راحل نیز معتقد بودند که باید حفاظت از انقلاب را به آنها سپرد.

عبدالله‌پور، امنیت ایران اسلامی و مردم را مرهون مجاهدت‌های رزمندگان و سربازان غیور انقلاب دانست و گفت: شما سربازان اسلام و انقلاب با مجاهدت . ایستادگی خود خواب را از چشمان دشمنان انقلاب گرفتید.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی در ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی افزود: برای آنکه انقلاب بماند مردم باید پای انقلاب باشند زیرا در این حوزه دشمن سعی می‌کند که جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن را ناکارآمد نشان دهد و این امر را با اعمال نفوذ و فرستادن نفوذی‌ها در دستور کار دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن حضور در منظق عملیاتی شمال غرب کشور، از روند فعالیت رزمندگان لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در این منطقه بازدید به عمل آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.