۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 723227

همدان -استاندار همدان از تمدید یک هفته‌ای تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی همدان به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

مراکز آموزشی همدان تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین ، سید سعید شاهرخی عصر جمعه در نشست کمیته اطلاع رسانی کرونا با رسانه‌هادر سالن جلسات استانداری اظهار کرد : استان همدان در شرایط قرمز قرار دارد اگر مردم پروتکل‌ها را رعایت نکنند شاهد افزایش ابتلا و فوتی‌های کرونا خواهیم بود.

شاهرخی افزود: تمام مرخصی‌های مدیران لغو و کل استان همدان در آماده‌باش کامل جهت مبارزه با کرونا است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در کنار ستاد استانی کرونا، خطر بزرگ کرونا را به جامعه اطلاع رسانی کنند بر رعایت پروتکل‌ها توسط مردم در شرایط فعلی استان تاکید کرد و گفت: استان همدان در شرایط قرمز قرار دارد اگر مردم پروتکل‌ها را رعایت نکنند شاهد افزایش ابتلاء و فوتی‌های کرونا خواهیم بود.

استاندار همدان  با تاکید بر اینکه سلامتی مردم در گرو رعایت پروتکل و تنها راه عبور از شرایط قرمز فعلی همکاری مردم است، گفت: بازرسی‌ها تشدید و با هر شخص یا گروهی که پروتکل‌ها را رعایت نکند برخورد شدید قانونی صورت می‌گیرد.

شاهرخی  با تاکید بر اینکه ۸ ماه خدمات شبانه روزی کادر بهداشت و درمان قابل تقدیر است و مردم قدر دان آنها هستند، افزود: فرمانداران موظف هستند در هفته جاری آمار را کاهش دهند و عملکردها هفته آینده بررسی خواهد شد.

وی گفت: تمام مرخصی‌های مدیران لغو و کل استان در آماده‌باش کامل جهت مبارزه با کرونا است.

استاندار همدان افزود: سه شهرستان همدان، ملایر و نهاوند شرایط خاصی قرار دارند و باید فرمانداران به صورت ویژه ورود کنند تا شرایط را تغییر دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.