حمید نیلی اعضای هیئت انتخاب آثار بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت را معرفی و منصوب کرد.

معرفی هیئت انتخاب آثار بخش خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت
به گزارش قدس آنلاین، حمید نیلی دبیر این جشنواره طی احکامی جداگانه دکتر حمیدرضا افشار، سیروس همتی و امیر کربلایی‌زاده را به‌عنوان اعضای هیئت انتخاب آثار بخش خیابانی و محیطی این جشنواره منصوب کرد.
دکتر حمیدرضا افشار دارای مدرک دکترای تئاتر و مطالعات اجرا از دانشگاه لندن، استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشکده سینما هنر تهران، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون است. کسب جوایز مختلف، داوری در چندین جشنواره داخلی و خارجی، نگارش تعداد زیادی مقاله علمی، تالیف چندین کتاب و همچنین بازی در چند اثر سینمایی و تلویزیونی از جمله سوابق علمی و هنری وی به‌شمار می‌رود.
سیروس همتی بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است که در چندین جشنواره داخلی نظیر دفاع مقدس، فجر و سوره به‌عنوان بازیگر برتر برگزیده شده‌است. داوری، بازبینی و بازخوانی در چندین جشنواره داخلی و خارجی نیز در کارنامه هنری وی به چشم می‌خورد.
امیر کربلایی‌زاده فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۷۶ آغاز کرد. داوری در چندین جشنواره نمایش‌ خیابانی و صحنه‌ای و حضور در بیش از پنجاه نمایش و نیز ایفای نقش در چند مجموعه‌ تلویزیونی و فیلم سینمایی در کارنامه هنری وی دیده می‌شود؛ همچنین وی به‌عنوان یک بازیگر استندآپ کمدی در چندین کشور به اجرای برنامه پرداخته‌است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.