تلویزیون هوشمند نوکیا با Android TV ۹.۰ و نوار صوتی Onkyo راه اندازی شد.

تلویزیون هوشمند نوکیا با Android TV ۹.۰ عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، نوکیا سال گذشته با راه اندازی تلویزیون ۵۵ اینچ ۴K وارد بازار تلویزیون شد، در ماه ژوئن و آگوست سال جاری ، این برند انواع تلویزیون‌های هوشمند ۴۳ و ۶۵ اینچی با وضوح ۴K را به مجموعه خود افزود.

اکنون این برند فنلاندی با اعلام شش تلویزیون از ۳۲ اینچ تا ۶۵ اینچ ، مجموعه تلویزیونی خود را گسترش داده است. نوکیا ادعا می کند که آخرین پیشنهادها طراحی شده و "ساخت هند" است. طیف جدید شامل یک مدل ۳۲ اینچی HD و ۴۳ اینچی FHD به همراه انواع ۴۳ اینچ ، ۵۰ اینچ ، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ با وضوح UHD است. بیایید نگاهی به تلویزیون های زیر بیندازیم:

مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند نوکیا

جدای از اندازه و وضوح نمایشگر ، سری جدید تلویزیون هوشمند نوکیا از مشخصات یکسانی برخوردار است، کوچکترین در محدوده یعنی مدل ۳۲ اینچی از وضوح HD برخوردار است در حالی که مدل ۴۳ اینچی با گزینه های FHD و همچنین وضوح UHD ارائه می شود. تلویزیون های هوشمند ۵۰ و ۵۵ و ۶۵ اینچی نوکیا دارای رزولوشن UHD به همراه پشتیبانی از HDR۱۰ هستند و هر شش تلویزیون با نمایشگر MaxBrite ، نور میکرو و نسبت کنتراست پیشرفته ارائه می شوند و آنها به موتور Pronto Focal AI مجهز شده اند.



تلویزیون های هوشمند نوکیا دارای نوار صوتی Onkyo برای تجربه صدای ۶ بعدی هستند، تلویزیون ها از Dolby Audio با خروجی صدای ۴۸W در نسخه های ۵۰ اینچ ، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ بهره می برند و تلویزیون های ۳۲ و ۴۳ اینچی قدرت صدا ۳۹W تولید می کنند.

تلویزیون های هوشمند نوکیا به پردازنده چهار هسته‌ای مجهز به پردازنده گرافیکی Mali مجهز شده‌اند. محدوده UHD دارای ۲ گیگابایت RAM و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است در حالی که انواع HD و FHD با ۱ گیگابایت RAM و ۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شوند و تلویزیون‌ها با Android TV ۹.۰ اجرا می‌شوند.

گزینه‌های اتصال در تلویزیون‌های هوشمند نوکیا شامل ۳ پورت USB ، ۲ پورت HDMI و بلوتوث و Wi-Fi داخلی است.

قیمت تلویزیون‌های هوشمند نوکیا

قیمت تلویزیون هوشمند ۳۲ اینچی نوکیا ۱۲،۹۹۹ روپیه است در حالی که نسخه ۴۳ اینچی فول اچ دی آن ۲۲،۹۹۹ روپیه است. دامنه UHD با اندازه های ۴۳ اینچ ، ۵۰ اینچ و ۵۵ اینچ به ترتیب ۲۸،۹۹۹ روپیه ، ۳۳،۹۹۹ روپیه و ۳۹،۹۹۹ روپیه است و مدل پیشرفته ۶۵ اینچی برچسب قیمتی معادل ۵۹،۹۹۹ روپیه دارد. سری جدید تلویزیون هوشمند نوکیا از تاریخ ۱۵ اکتبر هنگام فروش سالانه Big Billion Day Flipkart برای خرید در دسترس خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.