گوشی هوشمند ASUS ROG Phone ۳ در حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی راه اندازی شد.

گوشی هوشمند ASUS ROG Phone ۳ عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، برند تایوانی ASUS، ژوئیه سال جاری نسل سوم ROG Phone ۳ خود را در هند راه اندازی کرده بود، این گوشی هوشمند گیمینگ در دو پیکربندی حافظه رم و ذخیره سازی ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت ارائه شده است. اکنون ASUS به عنوان بخشی از فروش Big Billion Days Flipkart که از ۱۶ اکتبر آغاز می‌شود ، نسخه جدیدی از ROG Phone ۳ را معرفی کرده است. این نسخه حافظه ۱۲ گیگابایت RAM دارد و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دستگاه ASUS ROG Phone ۳ همان طراحی قبلی را حفظ کرده اما چندین ویژگی پیشرفته را نسبت به مدل قبلی خود ارائه داده است.



مشخصات و ویژگی‌های ASUS ROG Phone ۳

در قسمت نمایشگر ، ASUS ROG Phone ۳ دارای صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی AMOLED و رزولوشن + FHD است. این سیستم دارای نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی ۲۷۰ هرتز با پشتیبانی از HDR۱۰ است و دستگاه مجهز به اسکنر اثر انگشت در صفحه است.

گوشی هوشمند ASUS ROG Phone ۳ همراه با دوربین های عقب سه گانه به صورت افقی قرار دارد. این تنظیمات شامل یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX۶۸۶ ، لنز ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک واحد عمق ۵ مگاپیکسلی است، این دستگاه دارای یک دوربین جلوی ۲۴ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی است و دوربین اصلی در پشت قادر به ضبط فیلم های تا کیفیت ۸K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است.

در داخل دستگاه ، ASUS ROG Phone ۳ به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز شده و از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند و با پردازنده گرافیکی Adreno ۶۵۰ جفت شده است. این دستگاه تا ۱۲ گیگابایت RAM LPDDR۵ بسته بندی شده و حافظه داخلی UFS ۳.۱ ۲۵۶ GB را ارائه می‌دهد. ROG Phone ۳ توسط یک واحد باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری پشتیبانی می‌شود و از شارژ سریع ۳۰W HyperCharge پشتیبانی می‌کند، همچنین این گوشی هوشمند با سیستم عامل Android ۱۰ و رابط کاربری ROG UI اجرا می‌شود.



گوشی هوشمند ASUS ROG Phone ۳ با ویژگی های بازی محور مانند AirTrigger ۳ ، دکمه‌‍های اولتراسونیک ، سیستم صوتی GameFX و فناوری HyperFusion ارائه می‌شود. گزینه‌های اتصال در این گوشی مخصوص بازی شامل WiFi ۶ ، ۴ × ۴ MIMO ، پورت‌های دوگانه USB-C ، دو سیم کارت با پشتیبانی از ۵G + ۴G است.

قیمت ASUS ROG Phone ۳

قیمت آخرین نسخه ۱۲ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی ASUS ROG Phone ۳ ۵۲،۹۹۹ روپیه است. هزینه تنظیمات ۸ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب ۴۹،۹۹۹ روپیه و ۵۷،۹۹۹ روپیه است. این گوشی هوشمند در هنگام فروش Big Billion Days برای خرید در دسترس خواهد بود و مشتریان می‌توانند از تخفیف فوری کارت‌های اعتباری و همچنین پیشنهادهای بدون هزینه EMI تا ۹ ماه از همه بانک های مشارکت شده با Flipkart بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.