درحالی که پیش از این قرار بود از امروز تمرین پرسپولیس آغاز شود اما به دلایلی این تمرین برگزار نمی‌شود.

تمرین پرسپولیس تعطیل شد/ سرخ‌پوشان در انتظار پول

قدس آنلاین: پس از بازگشت تیم پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد تمرینات این تیم به مدت ۷ روز تعطیل است و از امروز ۱۹ مهر تمرینات سرخپوشان برای فصل جدید آغاز می شود اما سایت رسمی این باشگاه اعلام کرد تمرینات سرخپوشان بنا به تصمیم کادر فنی، تعطیل خواهد بود و زمان شروع تمرینات، اعلام می‌شود.

با تصمیم کادر فنی بازیکنان پرسپولیس که توانستند در پی بازی‌های فشرده و سنگین، بازگشت پرفروغی را در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، رقم بزنند و به فینال رقابت‌ها راه پیدا کنند، استراحت بیشتری خواهند داشت و زمان شروع تمرینات توسط کادر فنی، تعیین و اعلام خواهد شد.

نکته جالب این است که از ۱۰ آبان رقابت های لیگ جدید آغاز می شود و به طرز عجیبی زمان شروع تمرینات پرسپولیس مشخص نیست.

پیگیری های خبرنگار ورزشی فارس نشان می دهد که یکی از دلایل برگزار نشدن تمرین امروز سرخپوشان اعتراض بازیکنتان به مباحث مالی است و بازیکنان به دلیل نگرفتن پول های فصل جدید حاضر نشدند تمرین امروز برگزار شود.

این روزها باشگاه پرسپولیس در وضعیت بغرنج مالی گیر کرده است. از یک سو دو روز دیگر فرصت برای پرداخت مطالبات برانکو نیست اما ظاهرا باشگاه همچنان نتوانسته کل پول را تهیه کند و از سوی دیگر بامشکل چگونگی پرداخت پول هم روبرو است. 

از سوی دیگر بازیکنان مطالباتی دارند که باشگاه به آنها وعده کرده اما عملی نشده است.فینالیست آسیا در شرایطی است که هر لحظه به خطر نزدیک می شود اما ظاهرا کسی به فکر بهبود این شرایط نیست. به نظر می رسد مسئولان این باشگاه در تهیه منابع مالی هم به مشکل خورده اند و تامین پول برانکو سایر مخارج، مدیران این باشگاه را مستاصل کرده است.

امروز صبح هم عده ای از هواداران که احساس خطر کرده اند مقابل این باشگاه تجمعی داشتند.مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه برای دقایقی در جمع این هواداران صحبت کرد اما این هواداران از این صحبت ها قانع نشده اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.