رشت - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان گفت: طی یک هفته اخیر آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در بخش های "بستری و سرپایی" و میزان مرگ و میر سیر صعودی یافته است.

ابتلا به بیماری کووید ۱۹در گیلان سیر صعودی دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی  گیلان ،دکتر ارسلان سالاری در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری افزود: شاهد حضور مسافران زیادی در گیلان هستیم ضمن اینکه رعایت پروتکل ها کمرنگ شده و این عوامل موجب افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این استان گردیده است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و لزوم استفاده از ماسک، اظهار داشت: حراست های فیزیکی ادارات باید اجازه ورود به افراد فاقد ماسک را ندهند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۳۸۳ مورد اخطار بهداشتی در گیلان انجام گرفت، اضافه کرد: ۱۴ مورد از مورد از این مکان ها نیز به دلیل عدم رعایت توصیه های بهداشتی تعطیل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در بخشی دیگر از سخنان خود بیان داشت: ۳۲ هزار دوز واکسن آنفلوآنزا برای استفاده گروه هدف اول شامل کادر بهداشت و درمان و جانبازان اختصاص داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.