نامزد حزب دموکرات با هشدار درباره تلاش‌های رئیس‌جمهور آمریکا برای دل‌سرد کردن حامیان این حزب از شرکت در انتخابات، گفت نتایج انتخابات را می‌پذیرد.

بایدن: فقط حیله‌گری پای صندوق‌های رأی است که می‌تواند ما را شکست دهد

قدس آنلاین:  «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌گوید تنها راهی که از طریق آن امکان شکست خوردن وی در برابر «دونالد ترامپ» وجود دارد، «حیله‌گری» پای صندوق‌های رأی است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، بایدن طی سخنرانی انتخاباتی در جمع هواداران خود در ایالت پنسیلوانیا، گفت: «حتما رأی دهید، زیرا تنها راهی که ما بازنده می‌شویم، این است که حیله‌گری در شعب اخذ رأی جریان داشته باشد».

وی منظور خود از این صحبت را تلاش‌های ترامپ برای منصرف کردن مردم و مخصوصا حامیان حزب دموکرات از رأی دادن، از طریق تشکیک در امنیت رأی‌گیری پستی و تشویق هواداران جمهوری‌خواه به نظارت غیررسمی بر آرا عنوان کرد.

بر این اساس، نامزد حزب دموکرات در پاسخ به سوالی درباره امتناع ترامپ از پذیرش نتایج انتخابات در صورت شکست، اظهار داشت: «من نتایج این انتخابات را می‌پذیرم، تمام».

بامداد روز گذشته بود که یک نشریه آمریکایی به نقل از یک منبع مطلع گزارش داد که با تصمیم کمیسیون مناظرات انتخاباتی آمریکا، مناظره دوم بین نامزدهای انتخابات امسال لغو شده است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.