خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از برخورد یک دستگاه کامیونت ایسوزو با یک دستگاه پراید و یک دستگاه کامیون کشنده در محور"گرمه- چمن بید" با ۲ نفر کشته خبر داد.

۲  کشته در پی برخورد ۳ دستگاه خودرو در محور"گرمه- چمن بید"

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا پوربه با اعلام جزئیات این خبر گفت:در ساعت ۱۰ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه کامیونت ایسوزو که در مسیر "چمن بید- گرمه" در حال تردد بود به علت انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی ابتدا با یک دستگاه پراید که در مسیر مخالف در حال حرکت بوده به صورت پهلو به پهلو برخورد می کند.

وی با اشاره به اینکه خودرو ایسوزو پس از برخورد با پراید و در ادامه مسیر به صورت رخ به رخ با یک دستگاه کامیون کشنده که پشت سر پراید از مسیر گرمه به چمن بید در حال حرکت بوده برخورد می کند، افزود: در این حادثه هر ۲ راننده خودرو های ایسوزو و کامیون به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: خوشبختانه خودروی پراید هیچ گونه مصدومی نداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از رانندگان عزیز درخواست کرد همواره توجه داشته باشند به ازای ۲ ساعت رانندگی حتما ۲۰ دقیقه استراحت کنند و در مواقع خستگی، از رانندگی پرهیز کنند.

دستگیری سارق سابقه دار شیرآلات مدارس
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق سابقه دار شیرآلات مدارس با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبرگفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مدارس در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات نامحسوس موفق به شناسائی سارق شدند، افزود: ماموران بعد از انجام هماهنگی قضائی، سارق را در حین فروش شیرآلات مسروقه در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

یگانه پور با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به ۸ فقره سرقت شیرآلات از مدارس سطح شهرستان اعتراف کرد، تصریح کرد: متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.