قاضی ویژه قتل عمد مشهد از کشف جسد جوان مجهول الهویه در حاشیه بولوار نماز خبر داد و گفت: تحقیقات بیشتر برای شناسایی هویت این فرد ادامه دارد.

کشف جسد جوان مجهول الهویه در بولوار نماز مشهد

به گزارش قدس آنلاین، قاضی علی اکبر احمدی‌نژاد از کشف جسد جوان مجهول الهویه در حاشیه بولوار نماز مشهد خبر داد و اظهار کرد: حدود ساعت ۲ بعدازظهر پنجشنبه گذشته، زنی در حال جمع‌آوری سنگ‌های اطراف بولوار نماز بود که پیکر مردی را لابه‌لای سنگ‌های حاشیه خیابان نماز ۲۳ دید که به صورت دمر روی زمین افتاده بود.

قاضی ویژه قتل عمد مشهد افزود: زن که فکر می‌کرد مردی معتاد روی زمین افتاده و نیاز به کمک دارد به پیکر مرد جوان نزدیک شد اما وقتی چهره آن مرد را دید فهمید که مرد مذکور جانی در بدن ندارد.

وی خاطرنشان کرد: این زن ماجرای کشف جسد در حاشیه بولوار نماز را به پلیس ۱۱۰ گزارش داد و با بررسی‌های مقدماتی متوجه شدیم که جسد مربوط به مردی حدود ۳۰ تا ۳۵ ساله است که با جسم رشته‌ای خفه شده و به قتل رسیده است. 

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ظواهر امر حکایت از آن داشت که عامل یا عاملان جنایت، جسد مقتول را به محل کشف انتقال داده و از داخل وسیله نقلیه به بیرون انداخته‌اند، بیان کرد: طبق نظر اولیه پزشکی قانونی و با توجه به شواهد ظاهری جسد، حدود ۱۵ ساعت از مرگ او می‌گذشت.

قاضی ویژه قتل عمد مشهد متذکر شد: تحقیقات بیشتر برای شناسایی هویت این مرد مجهول الهویه ادامه دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.