مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: سه درصد کلاس‌های درس این شهرستان با بخاری‌های نفتی گرم می‌شوند که تا بهمن ماه امسال جمع آوری خواهند شد.

سه درصد کلاس‌های درس تایباد بخاری نفتی دارند

به گزارش قدس آنلاین، احمد برزخی فریمانی  افزود: این تعداد کلاس شامل ۱۰ کلاس درس در ۲ واحد آموزشی روستاهای استای و آبقه از توابع بخش مرکزی و میان ولایت و یک مدرسه در محدوده یکی از چاه‌های کشاورزی این شهرستان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر زیرساخت‌ها برای استانداردسازی و جمع آوری بخاری نفتی در این تعداد واحد آموزشی آماده شده است.

مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: در حال حاضر ساخت ۲۲ واحد آموزشی در بخش‌های مرکزی و میان ولایت و یک نمازخانه در این شهرستان نیمه ‌تمام مانده‌ که ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای بهره برداری نهایی آنها افزون بر ۶۰ میلیارد ریال مورد نیاز است و تعهدات اعتباری ساخت پروژه های مشارکتی با خیرین در این منطقه نیز بیش از ۸۰ درصد محقق شده است.

وی افزود: همچنین ساخت استخر دانش‌آموزی تایباد به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی با گذشت ۹ سال از آغاز ساخت آن همچنان پایان نیافته است.

برزخی فریمانی ادامه داد: با توجه به پراکندگی جمعیت در تایباد ساخت ۱۰ واحد آموزشی دیگر برای نقاط پرجمعیت این شهرستان مرزی مورد نیاز است.

وی گفت: دو واحد آموزشی در روستاهای این شهرستان طی سال تحصیلی جاری به بهره‌بردای رسید و ۳۳ کلاس درس به فضاهای آموزشی این شهرستان افزوده شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.