۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 723498

پرسپولیس در حال بازسازی اتوبان چپ خود است و به همین منظور به طور تلویحی عذر بازیکنانی چون محمد انصاری و محمد نادری را خواسته است. یحیی در آسیا نشان داد پلن جدیدی برای این منطقه در ذهن دارد و روی زوج آقایی و پهلوان و همچنین علی شجاعی حساب باز کرده است.

همکاری محمد انصاری با پرسپولیس تمام شد / نادری شکار جذاب آبی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، در این بین محمدانصاری که به عنوان یک پدیده در فصل پانزدهم در ترکیب پرسپولیس تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ مدعی شد و در ادامه با توجه به نمایش موفقی که داشت حتی طی چند مرحله در اردوی تیم ملی نیز حضور یافته بود، اکنون با نظر باشگاه برای لیست فصل بیستم این تیم قرار ندارد.

*در لیست مازاد

مراجعه چند باره انصاری به باشگاه برای مشخص شدن تکلیف آینده‌اش بی نتیجه بوده و حتی با برخورد شایسته‌ای از سوی رسول پناه به عنوان بازیکنی که چهار فصل را در جمع سرخپوشان پشت سر گذاشته، مواجه نشده است و گفته شده او در تدابیر تیم در فصل آینده قرار ندارد. با این شرایط او به عنوان چهارمین بازیکن جدا شده این تیم در پایان فصل بعد از کریستین اوساگوآنا، علی علیپور و مهدی ترابی شناخته می‌شود و باید دید در نهایت نظر یحیی گل محمدی چه خواهد بود.

*جدایی نادری

از سوی دیگر قرارداد محمد نادری با پرسپولیسی‌ها به اتمام رسیده و تاکنون دو طرف برای امضای قرارداد به توافق نرسیده‌اند. اگر سرخ‌ها نتوانند با تیم بلژیکی و نادری به توافق برسند، این بازیکن باید به بلژیک بازگردد. نادری که در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت به دلیل مصدومیت نتوانست در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی نادری به پرسپولیسی‌ها برای عقد قرارداد، بیشتر از توان این باشگاه برای پرداخت است.

جالب اینکه محمد نادری مدافع پرسپولیس نام این تیم را از پروفایل صفحه شخصی خود حذف کرد تا با این اقدام در آستانه جدایی از سرخ‌ها قرار بگیرد.

*یاغی جدید

حالا خبر می رسد مدیران باشگاه استقلال به صورت جدی دنبال جذب محمد نادری هستند و مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره آبی‌ها و مسئول نقل و انتقالات این تیم مذاکرات خود را با مدیربرنامه‌های او آغاز کرده‌اند.

نکته مهم این است که استقلال برای جذب نادری باید با باشگاه بلژیکی کورتریک مذاکره کند و در صورت تمایل نادری به این انتقال جنجالی، پرسپولیس نمی تواند مانعی بر سر راه این انتقال ایجاد کند.

پیشنهاد باشگاه استقلال به محمد نادری تقریباً از یک ماه پیش و اولین روزهای فصل نقل و انتقالات و در دوران مدیریت احمد سعادتمند مطرح شد که حتی مدیربرنامه‌های این بازیکن هم با اعتراض به نوع مذاکره مهدی رسول پناه او را تهدید کرد که این بازیکن را در صورت تعلل پرسپولیسی‌ها به استقلال خواهد برد.

همان‌طور که همه می‌دانند انتقال مستقیم از این دو تیم به یکدیگر تبعاتی را روی سکوها و فضای هواداری برای بازیکن به دنبال خواهد داشت که باید دید محمد نادری حاضر است با تبعات آن را بپذیرد یا اینکه تیم دیگری غیر از استقلال را انتخاب می‌کند تا لقب یاغی جدید فوتبال ایران روی او گذاشته نشود.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.