گیلان- فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست گیلان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۰ قبضه سلاح شکاری از متخلفان کشف شد گفت: با هرگونه شکار غیرمجاز قاطعانه برخورد می‌کنیم.

 ۱۲۰ قبضه سلاح شکاری امسال از متخلفان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی محیط زیست گیلان ساسان اکبری‌پور ضمن هشدار به شکارچیان غیرمجاز و متخلف با بیان اینکه این یگان در راستای انجام مأموریت‌های خود فرآیند رصد و پایش را به شکل مستمر پیگیری می‌کند افزود: هفته گذشته تعداد ۲۵ قبضه انواع سلاح شکاری از متخلفانی که قصد شکار غیرمجاز و کشتار پرندگان مهاجر را داشتند توقیف شد.

وی با تأکید بر اینکه با احتساب کشفیات جدید هفته گذشته مجموع کشفیات ما از ابتدای امسال تاکنون به ۱۲۰ قبضه سلاح رسیده است افزود: این در حالی‌ است که هنوز مهاجرت گسترده پرندگان به سمت تالاب‌های گیلان آغاز نشده بنابراین روند پایش مناطق تحت مدیریت با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

اکبری‌پور از کشف، ضبط و جمع‌آوری ۵ هزار و ۱۲۳ مورد ادوات غیرمجاز شامل تورآلات و نظایر آن توسط عوامل و نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست گیلان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و اظهار داشت: بدون شک افرادی که بخواهند قوانین و دستورالعمل‌های صادره حفاظت محیط‌زیست گیلان را زیرپا بگذرانند باید منتظر برخورد جدی باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.