مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: میزان مصرف نفت گاز در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد افزایش یافت.

میزان مصرف نفت گاز در خراسان رضوی افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر اصغری افزود: در ۶ ماه نخست امسال با در نظر گرفتن مصرف سوخت نیروگاه‌ها یک میلیون و ۳۲ هزار و ۶۴۴ لیتر نفت گاز در منطقه خراسان رضوی مصرف شده است در حالی که پارسال در این مدت ۹۲۹هزار و ۱۸۵ لیتر از این فرآورده سوختی به مصرف رسید.

وی ادامه داد: بیشترین میزان مصرف نفت گاز مربوط به اردیبهشت ماه به میزان ۱۸۴ هزار و ۹۷۵ لیتر بود که نسبت به پارسال با ۱۲۳ هزار و ۲۹۵ لیتر ۵۰ درصد افزایش دارد.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در این مدت مصرف بنزین با ۷۱۲ هزار و ۵۳۶ لیتر نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد کاهش داشته است که علت عمده آن کاهش مسافرت و رفت‌ و آمدها در پی شیوع کروناست.  

اصغری با بیان این که مصرف سوخت سی. ان. جی هم در این مدت ۲۷۸ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۷۰۷ مترمکعب بوده است افزود: مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه پارسال یک درصد کاهش یافته است و بیشترین میزان مصرف سی. ان. جی مربوط به شهریور ماه و به میزان ۵۰ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۸۶۱ متر مکعب بود که نسبت به مدت مشابه پارسال نشانگر افزایش ۱۴ درصدی است.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز،  سرخس، باخرز و صالح آباد را در این استان زیرپوشش دارد. دیگر شهرهای خراسان رضوی زیرپوشش خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مناطق تربت‌حیدریه و سبزوار هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.