کاروان تیم ملی فوتبال ایران راهی ترکیه شد تا سه شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی مالی برود. با این حال سردار آزمون مهاجم زنیت روسیه در این سفر ملی‌پوشان ایران را همراهی نکرد.

تیم ملی بدون سردار مقابل مالی

به گزارش قدس آنلاین، فدراسیون فوتبال در واکنش به غیبت این بازیکن در دیدار با مالی نوشت: دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی با درخواست باشگاه زنیت جهت بازگشت سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی زودتر از موعد قبلی به تیم باشگاهی خود موافقت کرد. بدین ترتیب آزمون تیم ملی را در دیدار مقابل مالی همراهی نخواهد کرد.

اسکوچیچ برای بازی با ازبکستان از سردار آزمون و مهدی طارمی به عنوان دو مهاجمش استفاده کرد که هر دو موفق به گلزنی شدند. حالا در نبود آزمون مرد کروات باید زوج جدیدی را مورد آزمون قرار دهد.

سردار آزمون موفق شد با شوتی سرکش و تماشایی دروازه سویونوف را باز کند تا سی و سومین گل خودش را به ثمر برساند و جایگاهش در رتبه پنجم برترین گلزنان تیم ملی را مستحکم کند و یک گام دیگر به رکورد ستارگان پیشین تیم ایران نزدیک شد. علی کریمی و جواد نکونام با ۳۸ و ۳۹ گل حالا نفس‌های سردار را پشت سر خود حس می‌کنند و هیچ بعید نیست که به زودی مهاجم ۲۵ ساله اهل گنبد کاووس از رکوردشان بگذرد.

این در حالی است که سردار در روز گل سی و سوم ملی، به بازوبند کاپیتانی هم رسید تا یک تجربه ویژه را از بازی در تاشکند داشته باشد.

* قایدی و رضایی

مهدی قایدی و کاوه رضایی دو مهاجم دیگری هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند و باید دید کدام یک از این دو نفر زوج طارمی در بازی با مالی خواهند شد هر چند که این احتمال هم وجود دارد که طارمی جلو مالی از ابتدا به میدان نرود و اسکوچیچ از زوج جدیدی در خط حمله تیمش استفاده کند.

کاوه رضایی فصل خوب را در اروپا پشت سرگذاشت و این بهترین فرصت برای اوست که بتواند جایش را در تیم ملی هم محکم کند. برای قایدی هم که آرزوهای بزرگی در سر دارد این تک فرصت‌ها غنیمت است. قایدی در تیم ملی امید با وجود امیدهایی که به درخشش وجود داشت نتوانست خودی نشان دهد.

*زوج امیری - طارمی

در همین حال حضور وحید امیری در اردوی تیم ملی و بازی‌هایی که او در آسیا در خط حمله برای سرخ‌ها انجام داد این شائبه را به وجود می‌آورد که اسکوچیچ زوج قدیمی طارمی – امیری را تست بزند. این دو در پرسپولیس روزهای درخشانی را داشتند. طارمی روی پاس‌های طلایی امیری آقای گل لیگ برتر شد.

روز شنبه فدراسیون فوتبال مالی از ابتلای چهار بازیکن این تیم به ویروس کرونا خبر داد که در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند. فدراسیون فوتبال ایران نیز این موضوع را در ستاد کرونا در فوتبال بررسی و در ادامه مجوز سفر تیم ملی برای انجام بازی با مالی صادر شد.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.