رئیس پلیس پایتخت ماجرای کتک زدن اوباش محله مشیریه از سوی مأموران این پلیس را تشریح کرد.

ماجرای کتک زدن یکی از اوباش در برابر مردم چه بود؟

قدس آنلاین: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه هفتمین طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس به راهکاری برای جریمه کردن افرادی که ماسک ندارند، رسیده است یا خیر، اظهار داشت: این موضوع به ما ابلاغ شده است. هنوز کسی جریمه نشده و در مجموعه پلیس پایتخت در حال بررسی بر روی این هستیم که کدام پلیس تخصصی ما باید به این موضوع ورود کند و بخواهد افراد را جریمه کند.

وی افزود: البته مبنای کار پلیس تذکر و ارشاد است و تا جایی که بشود تمایلی به جریمه کردن افراد نداریم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به حواشی به وجود آمده از چرخاندن یکی از اراذل و اوباش سطح دار در محله مشیریه گفت: این را بدانید که پلیس تمامی اوباش را در خیابان نمی‌چرخاند. برخی از اوباش قداره به دست اقدام به قدرت نمایی و زورگیری می کنند و بر جرم خود اصرار دارند. پلیس با حکم مرجع قضایی و نه به دلخواه، برخی از این اراذل را در سطح شهر به منظور تأدیب می‌چرخاند.

وی گفت: خط قرمز پلیس برهم زدن نظم و امنیت است. اراذل و اوباش باید بدانند که پلیس در برابر آنها به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آید و خطاب به برخی از روشنفکران بگویم هر گونه رفتار پلیس در راستای ایجاد امنیت برای شما و دیگر افراد جامعه است. ای کاش به جای حرف های روشنفکرانه، کمی با پلیس همراه بودید.

سردار رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا پلیس اقدام به زدن این فرد اوباش کرده است، گفت: ماجرای کتک زدن این فرد که خیلی هم در فضای مجازی بر روی آن مانور دادند از این قرار بود که وقتی این فرد را از ماشین بیرون آوردند که در محل بخرچانند یکی از خانم هایی که مورد تعرض قرار گرفته بود در محل حضور داشت و خطاب به این اوباش گلایه کرد که چرا این رفتار کرده ای، حالا پلیس شما را ادب می کند. آن اوباش در پاسخ به این خانم اقدام به فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک کرد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه این اوباش دهان به ناسزا باز کرد مأمورانی که دور او بودند برای ساکت کردن او مجبور شدند به اصطلاح او را کتک بزنند. البته این رفتار پسندیده نیست و مأمور ما باید سعه صدر بیشتری داشته باشد، ولی این گونه نبوده است که به قصد در شهر چرخاندن و هتک حیثیت، آن فرد اوباش را کتک بزنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی محمدی ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    اینا کتک بزنن تیکه تیکه کنند قانونم باهاشونه ولی حیوان و کتک می‌زنند که درست بشو نیست مثل خر که تا آخر خر باقی میمونه و درست نمیشه .ولی اینها انسان هستن و به جای کتک زدن وحشی بازی باید این اشرار زیر نظر روانشناس و روان درمان باشند تا ریشه ای شرارت از روحشون کنده بشه کار درستی نیست کتک زدن همین