۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 723529

رپورتاژ آگهی در واقع گونه ای از تبلیغات اینترنتی است که در قالب گزارشی بی طرف برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن مخاطبان رسانه ارائه می شود

درباره خرید رپورتاژ آگهی بیشتر بدانیم

این نمونه از آگهی های تبلیغاتی امروزه بسیار پرکاربرد بوده و به عنوان یکی از بهترین و جدید ترین تکنیک ها جهت سئو و بهینه سازی سایت ها مورد استقبال مدیران بازاریابی و وبمستران قرار گرفته است. از همین جهت ما در این مقاله قصد داریم که اطلاعاتی را هرچند به صورت مختصر اما مفید راجع به خرید رپورتاژ آگهی در اختیار شما کاربران عزیز و محترم قرار دهیم؛ با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی (repotrage) برگرفته از یک واژه فرانسوی و به معنای ریپورت یا گزارش است که امروزه برندها و یا اشخاص  از آن به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای حوزه های تبلیغاتی و سئو سایت های خبری خود بهره می گیرند. این گزارش به صورت کاملا بی طرفانه در قالب یک خبر تبلیغاتی ارائه شده و بدین صورت باعث تقویت جنبه های ذهنی یک محصول یا خبر در مخاطبانی می شود.

امروزه معمولا برندهای بزرگ و محبوب دنیا به منظور معرفی محصولات و خدمات جدید خود به جدیدترین تکنیک های تبلیغات اینترنتی روی آورده اند تا ضمن تاثیرگذاری غیر مستقیم بر ذهن مخاطبین باعث بهبود و ارتقا سایت ها و پیج های خبری و تبلیغاتی خود شوند.

آشنایی با رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی شیوه ای است که به منظور انتشار خبرهای تبلیغاتی در جهت معرفی خدمات و محصولات کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و در آن اخبار مربوط به این خدمات، محصولات و .... به صورت یک گزارش، مقاله و یا مصاحبه در سایت برندهای معروف و یا سایت های خبری پر بازدید بارگذاری می شود. در واقع این گزارش های خبری در برگیرنده چندین پاراگراف متن و عکس با تیترهایی جذاب می باشند که مخاطبین بعد از مشاهده آن به طور مشتاقانه آن مطلب را دنبال و مطالعه می کند.   

تاثیر رپورتاژ آگهی در بهبود رتبه سایت در گوگل

همانطور که اشاره شد، رپورتاژ آگهی یکی از تکنیک های نوین و موثر به منظور معرفی خدمات و محصولات سایت های تبلیغاتی و خبری گوناگون است که این موضوع باعث ارتقا بهبود رتبه سایت آن ها در جستجوی گوگل می شود. به عبارت دیگر، مخاطبین بعد از سرچ کلید واژه مورد نظر خود، در صورت مشابهت موضوع یا کلیدواژه درخواستی با این محتوای این گونه از سایت ها که نکات سئو همانند رپورتاژ آگهی را رعایت کرده اند؛ آن سایت در نخستین صفحه و جزء اولین سایت های معتبر آنلاین و برندینگ برای مخاطب نمایش داده می شود. 

بنابراین به منظور ارتقا رتبه سایت در گوگل باید نخست سه تا پنج کلمه کلیدی در محتوای رپورتاژ آگهی سایت های خبرگزاری به سایت شما لینک داده شود تا بر اساس جدیدترین الگوریتم گوگل با دریافت لینک فالو از مطلب مرتبط در سایت های معتبر و پربازدید با اتوریتی و رنک بالای گوگل، سایت شما جزو نخستین سایت های مرتبط با آن کلید واژه برای مخاطب نمایش داده شود. این روش تبلیغاتی بدون محدودیت زمانی بوده و برای همیشه در سایت های خبری پربازدید که در کلید واژه های رپورتاژ آگهی خود به سایت شما لینک داده شده، باقی می ماند.

ساختار اصولی

تسمینو به عنوان یکی از آژانس های معتبر و فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت است که بیشتر از 4 سال سابقه و تجربه کاری در این حوزه داشته و در بخشی از فعالیت ها  و خدمات خود به درج رپورتاژ آگهی مشغول است. این آژانس با تیم مجرب و متخصص خود در زمینه درج رپورتاژ آگهی برای سایت های پربازدید و برندینگ همواره اصول و نکاتی را به شرح زیر مدنظر خود قرار می دهد :

- توجه به ساختار و نحوه نگارش صحیح رپورتاژ آگهی ( تیتر خوب و جذاب - 3 تا 5 کلمه کلیدی - تعداد کلمات حدود 130 تا 170 کلمه و ...  )

- توجه به ماهیت آگهی برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر از محصول مورد نظر ( رعایت اصول اخلاقی و توجه به صداقت در ارائه محتوای مطالب - پرهیز از اضافه گویی، طولانی نویسی و کپی برداری و ... )

- اهمیت فراوان به انتخاب تصاویر ( استفاده از تصاویر مناسب، زیبا و مرتبط با متن - توجه به کیفیت تصاویر و اندازه آنها - درج لوگوی خود بر روی تصاویر)

- ثبت آگهی های تبلیغاتی متناسب با اهداف مورد نظر در وب سایت های تفریحی و خبری معتبر و پربازدید ( رعایت مقررات و اصول نگارشی  - انتخاب عنوان و تصاویر مناسب و تاثیرگذار برای محتوای متن و ... )

- افزایش آمار بازدیدکنندگان و ایجاد اشتیاق در آن ها برای مطالعه متون گزارش در جهت معرفی و فروش محصولات و خدمات سایت مورد نظر.

رپورتاژ آگهی ارزان با تسمینو

فواید بکارگیری تکنیک رپورتاژ در آگهی های خبری 

یکی از جدیدترین روش های بازاریابی آنلاین انتشار و خرید رپورتاژ آگهی است که به شهرت و اعتبار سایت شما و بالابردن تعداد بازدیدکنندگان جهت معرفی و فروش محصولات و خدمات مورد نظر کمک شایانی خواهد کرد. به طور کلی فواید بکارگیری تکنیک رپورتاژ را می توان در موارد مطرح شده در قسمت زیر دانست :

  • بالا بردن احتمال مطالعه گزارش های خبری در قالب رپورتاژها توسط کاربران 

  • افزایش اعتبار سایت در جستجوگر گوگل، مطرح شدن برند و نام شما در بین گزارش های مربوط به اخبار و مقالات رسمی 

  • هزینه بسیار مناسب رپورتاژ آگهی در مقایسه با دیگر روش های جذب بازدید کننده

  • تاثیر مثبت رپورتاژ آگهی از نظر سئو بر روی وب سایت با لینک سازی های ایجاد شده در محتوای آن و ارجاع به سایت مورد نظر 

  • اثر گذاری بر روی ذهن مخاطبان و افزایش اعتماد آنان نسبت به خدمات و محصولات ارائه شده در سایت مورد نظر

خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو 

تسمینو یک پلتفرم انتشار و توزیع رپورتاژ خبری معتبر و فعال در زمینه های مختلف است که توانسته در طی سال های اخیر موفقیت های بزرگ و قابل توجه کسب کند. شما جهت ارتقا رتبه و بهبود سئو سایت خود می توانید رپورتاژ آگهی مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در بهترین سایت ها و رسانه های خبری وبا  برندینگ معتبر و پربازدید ثبت کرده و آمار بازدیدکنندگان پیج خود را  با توجه به اهداف مدنظرتان بالا ببرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا احمدی پناه ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    مقاله خیلی خوبی بود من مدت خیلی زیادیه با تسمینو دارم کار میکنم