هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر، پیکرهای پاک هفت شهید مدافع حرم تازه‌تفحص‌شده در سوریه با رعایت دستورهای بهداشتی در حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) بر دوش خادمان این بارگاه ملکوتی تشییع شدند.

هفت ستاره در طواف خورشید

به گزارش قدس آنلاین، طی مراسمی، سحرگاه امروز، پیکرهای پاک این شهیدان والامقام با حضور تعداد محدودی از خادمان حضرت(ع) و خانواده‌های این شهدا در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) تشییع شدند.
صبح امروز نیز پیکرهای پاک این شهدای مدافع حرم با استقبال حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، به رواق بزرگ امام خمینی(ره) منتقل، و با حضور جمعی از خانواده‌های معزز شهدا و خادمان به امامت آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، بر پیکرهای این شهیدان نماز اقامه شد.
شهیدان والامقام مدافع حرم رضا حاجی‌زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی، حسن رجایی‌فر، زکریا شیری، مجید سلمانیان و مهدی نظری از شهدای لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا هستند که در سال ۹۵ در منطقه خان‌طومان سوریه به شهادت رسیدند و پیکرهای پاکشان در معرکه نبرد جاماند. اکنون پس از ۴ سال پیکرهای این شهدای والامقام به کشور عزیزمان بازگشته‌اند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.