معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در روزهای پایانی ماه صفر بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط اداره اوقاف استان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در دهه پایانی ماه صفر

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام جمال ایزدی با اشاره به برگزاری مراسم مختلف در بقاع متبرکه و امامزاده های سطح استان گفت: هر بقعه با توجه به ظرفیت و توانایی خود، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام به برگزاری مراسم می کند و اماکنی هم که امکان برگزاری مراسم با حضور مردم را ندارند، از طریق فضای مجازی این کار را انجام خواهند داد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: بیش از ۴۰ بقعه با حدود ۵۰ هزار مخاطب با هماهنگی اداره کل اوقاف استان و با ایجاد کانال و صفحات ویژه در فضای مجازی اقدام به برگزاری مراسم خود در ماه صفر کرده اند و پیش بینی می شود این تعداد در آینده افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف استان سال‌ گذشته در بیش از ۶۰ پایگاه در محورهای مواصلاتی استان به زائران پیاده خدمت رسانی کرد، افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا هیچ پایگاهی در سطح استان فعال نیست و ما هم هیچ توصیه ای به عزیمت زائران به مشهد نمی کنیم، هرچند در برخی از بقاع متبرکه خدمت رسانی محدود به زائران پیاده احتمالی خواهیم داشت.

حجت الاسلام ایزدی به سایر برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه در روزهای پایانی ماه صفر هم اشاره کرد و افزود: با همکاری مبلغین، برنامه روضه های خانگی و حسینیه های سیار در سطح استان برگزار خواهد شد و در آن مبلغین اعزامی در خانه ها و مدارس به سخنرانی و ذکر مصیبت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا افزود: همچنین در روزهای پایانی ماه صفر بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط اداره اوقاف استان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.