به منظور بزرگداشت ایام سوگواری اهل بیت(ع)، مسابقه بزرگ کتابخوانی «یک پنجره خورشید» ویژه دهه آخر صفر توسط معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و در سطح کشور برگزار می‌شود.

بازخوانی سیره پیامبر(ص) در مسابقه بزرگ «یک پنجره خورشید»

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: مسابقات فرهنگی با هدف تعامل و معرفت افزایی هر چه بیشتر زائران ویژه گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال طراحی شده و در قالب‌های متنوعی نظیر مسابقات هفتگی، روزانه و مناسبتی ویژه از سوی اداره تولیدات فرهنگی برگزار می‌شود که مسابقه «یک پنجره خورشید» یکی از این مسابقات است و به منظور بزرگداشت دهه آخر صفر طراحی و برگزار خواهد شد.
وی گفت: مسابقه بزرگ «یک پنجره خورشید» در پنج بخش شامل دریافت کتاب «یک پنجره خورشید» ویژه مسابقه و پاسخ به سوالات، ارسال یک فیلم ۱۰۰ ثانیه ای در حال معرفی یک کتاب درباره زندگی امام رضا (ع) و یا پیامبر اکرم(ص)، ارسال داستان کوتاه ۳۰۰ کلمه ای با موضوعات زیارت، درس‌هایی از زندگی امام رضا(ع) یا پیامبر اکرم(ص)، پاسخ به سوالات روزانه(هر روز یک سوال) و ارسال نقاشی با موضوعات زیارت خانوادگی، زائران پیاده، ایستگاه‌های خدمت رسانی به زائران اجرا می‌شود.
وی آخرین مهلت شرکت در مسابقه را ۲۸ مهر ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: نحوه شرکت در مسابقه به دو روش مراجعه به بخش مسابقات پورتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی: www.haram.razavi.ir و تکمیل و ارسال پاسخ‌نامه کتاب به صندوق پستی ۹۱۷۳۵۳۵۱ و تحویل به کیوسک‌های راهنمای امکان‌پذیر است.
حجت الاسلام گنابادی نژاد درخصوص جوایز این مسابقه ابراز کرد: هدایای ویژه‌ای برای برندگان این مسابقه تدارک دیده شده است که این شامل ۸ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، لوح سپاس و جایزه ویژه برای ۵ اثر برگزیده در هر بخش و ۸۸ جایزه فرهنگی ویژه حرم مطهر امام رضا(ع) است.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت:  قرعه‌کشی هدایای فرهنگی به صورت روزانه انجام و اسامی برندگان و  نحوه دریافت جوایز ویژه بعد از پایان دهه آخر صفر از طریق سامانه پیامکی‌ ۳۱۱۱۰۱۲۲۲۲ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • El Ta ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    0 0
    سلام ببخشید چطور میشه نسخه کاغذی کتاب یک پنجره خورشید رو خرید؟