رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شروری خبر داد که شیشه های ۵ دستگاه خودرو شهروندان را در جنوب غرب تهران تخریب کرده بود.

کسانی که شیشه‌ خودرو را در تهران می شکستند بازداشت شدند

قدس آنلاین: سرهنگ یزدان سلیمان‌آبادی با اعلام خبر بازداشت اوباشی که اقدام به تخریب شیشه‌های چند دستگاه خودرو کرده بودند، در این رابطه اظهار کرد: در شامگاه اول مهرماه، شهروندان در تماس با پلیس 110 اعلام کردند جوانی در شهرکی در محدوده جنوب غربی تهران با سر و صدا، شیشه‌های پنج دستگاه خودروی سواری را تخریب کرده و سپس از محل گریخته است.

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی افزود: با اعلام این خبر، به سرعت تیم عملیات پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران برای بررسی موضوع و شناسایی عامل تخریب به نشانی اعلامی اعزام و به تحقیقات میدانی و محلی پرداختند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران با بررسی پلیسی و تحقیق از شاهدان عینی ماجرا موفق شدند هویت متهم را شناسایی کنند و وی با اخذ دستور قضائی در روز نوزدهم مهرماه، در مخفیگاهش در حوالی میدان قزوین دستگیر شد و به پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های اولیه به جرم ارتکابی خود اعتراف کرده است، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.