فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و انهدام باند ۵ نفره سارقان مسافرکش‌نما خبر داد و گفت: متهمان با ۲ دستگاه خودرو تحت عنوان مسافرکش طعمه‌های خود را انتخاب می‌کردند.

انهدام باند 5 نفره سارقان مسافرکش‌نما در شهریار

به گزارش قدس آنلاین، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت‌ تحت عنوان مسافرکش در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که اعضاء این باند ۵ نفره همگی غیربومی هستند، گفت: سارقان با ۲ دستگاه خودرو تحت عنوان مسافرکش اقدام به انتخاب طعمه‌های خود که غالباً جوانان بودند، می‌کردند و پس از طی مسافتی با تهدید سلاح سرد مسافر را به مکانی خلوت برده و پس از سرقت وسایل همراهش وی را در همان‌جا رها می‌کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: با تحقیقات گسترده و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس، اعضاء این باند را شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفی‌گاه‌شان در شهرستان شهریار دستگیر شدند.

سردار ظهیری افزود: هر ۵ متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ۴۰ فقره سرقت تحت عنوان مسافرکش در شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس اعتراف کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتقاء امنیت اجتماعی در ۶ شهرستان غرب استان تهران در دستور کار بوده و پلیس با جرایم خشن از قبیل زورگیری، سرقت به عنف و سایر موارد با جدیت برخورد خواهد کرد، لذا شهروندانی که به این شیوه از آنان سرقت شده جهت تشکیل پرونده و پیگیری به پلیس آگاهی غرب استان تهران، واقع در شهریار - شهرک اداری مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: در ترددها از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کرده و به هیچ عنوان از خودروهای شخصی در سفرهای شهری استفاده نکنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.