همدان- معاون خدمات شهری شهرداری منطقه چهار همدان، با بیان اینکه اقدامات گسترده‌ای درخصوص رفع نواقص و روان‌سازی آب‌های سطحی انجام شده است، گفت: شهرداری همدان آمادگی کامل در مواجهه با مشکلات ناشی از بارش‌ها را دارد، و زیرساخت‌های شهری برای فصل بارش آماده است.

آمادگی شهرداری برای بارش های احتمالی

 احمد نوروزی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با توجه به ورود به فصل پاییز و شروع بارندگی‌ها، شهرداری منطقه چهار همدان طبق سنوات گذشته اقداماتی را در دستور کار قرار داد تا شهروندان روزهای پیش‌رو را با کمترین خسارت و مشکل بگذرانند.

نوروزی با بیان اینکه در سال گذشته ۶ نقطه حادثه خیز در سطح منطقه چهار شناسایی شده بود، گفت: امسال به منظور روان‌سازی آب‌های سطحی و عدم بروز خسارت به سازه‌های شهری، ۳ نقطه عیب‌یابی و اصلاح و ۳ نقطه دیگر هم در روزهای آینده رفع نقص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مشکل آب‌گرفتگی در این نقاط مربوط به زیر پل‌ها می‌شود، ابراز کرد: خدمات شهری شهرداری منطقه چهار با حدود ۲۰۰ نیروی آماده و تجهیزات و ماشین‌آلات متعدد آماده مواجهه با هرگونه مشکل احتمالی خواهد بود.

نوروزی با تاکید بر اینکه کارشناسان معاونت خدمات شهری در روزهای گذشته تمامی معابر سطح منطقه را زیرنظر داشته و به طور منظم بازرسی کرده‌اند، بیان کرد: تمامی رودخانه‌ها به صورت کامل پاکسازی و لایروبی و زباله‌ها و موانع موجود در آن‌ها به طور کامل برداشته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.