همدان- مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی درهمدان از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی همزمان با ایام شهادت امام رضا (ع) در همدان توزیع شد.

۱۵۰ بسته معیشتی همزمان با ایام شهادت امام رضا (ع) توزیع شد

سید محمد کاظم حجازی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا همه برنامه ها را تحت شعاع قرار داده، بر این اساس برنامه های ما نیز به سمت کمک مؤمنانه و رسیدگی به معیشت مردم است.

حجازی افزود: در این ایام با تهیه ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان درسطح شهر همدان دستگیری از خانواده های نیازمند یا خانواده هایی که براثرکرونا معیشت آنها دچار مشکل شده را در برنامه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین ۲۵۰ کارت ۲۰۰ هزار تومانی برای کسانی که توانایی پرداخت اجاره ندارند، درنظر گرفته شده است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی دراستان همدان همچنین با اشاره توزیع کارت نان، بیان کرد: ۷۰۰ کارت نان نیز هر کدام به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان برای ۷۰۰ خانواده محروم پیش بینی شده تا نان ۹۰ روز آنها تأمین شود.

حجازی اضافه کرد: برنامه های فرهنگی نیز برای این ایام پیش بینی شده، به نحوی که در تمام کانون های مساجد در شب شهادت امام رضا (ع) برنامه داریم که این برنامه ها در صورت نبود محدودیت همراه با پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.