دبیرکل پنجمین «اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت» گفت: اجلاس بین المللی مجاهدین در غربت را با هدف استکبارستیزی و مبارزه با ظلم، شهر به شهر ادامه می‌دهیم تا به امید خدا زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شده و به تمدن اسلامی جهانی برسیم.

دبیرکل اجلاسیه مجاهدان در غربت: دشمن جرأت تجاوز ندارد

قدس آنلاین: محمد طهرانی مقدم دبیرکل پنجمین «اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت» صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری این اجلاس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز در پنجمین اجلاس بین المللی مجاهدین در غربت هستیم و در واقع این تکریم از مقاومت و مجاهدینی که با ظلم و استکبار مبارزه کردند، وظیفه ماست. بنا داریم این اجلاس را با هدف استکبارستیزی و مبارزه با ظلم، شهر به شهر ادامه دهیم تا به امید خدا زمینه ظهور امام زمان فراهم شود تا به آن تمدن اسلامی جهانی برسیم.

وی ادامه داد: یک روز حاج قاسم و حاج حسن به جنوب لبنان آمدند و محاسباتی را درخصوص نحوه مقاومت با رژیم صهیونیستی بررسی کردند و در آن دوران موشک‌هایی با برد ۱۵۰ کیلومتر با سوخت جامد را طراحی کردند. به طوری که همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که چنانچه اسرائیل کوچکترین خطایی کند، حیفا با خاک یکسان خواهد شد، این رویه را محکم‌تر از گذشته دنبال می‌کنیم. امروز با همت شهیدان، در موقعیتی قرار داریم که دشمن جرات تجاوز ندارد. چراکه می‌داند اگر خطایی کند، سخت جریمه می‌شود و این شهدا بهترین سلاح بازدارندگی را طراحی کردند تا ما امروز در امنیت کامل به زندگی عادی بپردازیم.

طهرانی مقدم افزود: از مقاومینی که در سراسر جهان علیه استکبار مبارزه می‌کنند حمایت می‌کنیم تا در نهایت به هدف اصلی خودمان برسیم. نام اجلاسیه ما فلسطین و نظم آینده جهانی است و ما مطمئن هستیم که فلسطین در آینده‌ای نزدیک از دست اشغالگران آزاد خواهد شد.

وی گفت: روزی رهبر معظم انقلاب اسلامی به منزل ما آمدند و خاطره‌ای را از حاج حسن ذکر کردند. ایشان فرمودند که یک بار حاج حسن ما را به بندرعباس برد و با یکدیگر به وسط آب رفتیم و دیدیم که موشک از آب آمد بیرون و ما پرسیدیم که این چه بود، که حسن آقا فرمودند که در صورت نیاز می‌توانیم ناوهای متجاوز آمریکایی را گوشمالی دهیم و کشورهای حوزه خلیج فارس اگر اشتباه کنند مورد هدف ما قرار خواهند گرفت.

طهرانی مقدم خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که کشورهای عربی دست دوستی به سوی دشمن اسلام دراز کردند و دفاتر خود را یکی پس از دیگری در سرزمین‌های اشغالی باز می‌کنند. حاج حسن آقا از آن دوران به فکر چنین اتفاقاتی بود و اگر زمان گوشمالی دادن به اسرائیل و کشورهای عربی برسد این کار را خواهیم کرد و همگان خواهند دید که چه جوابی به آن‌ها خواهیم داد.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: ما باید در مقابل استکبار بایستیم تا به امید خدا تمام توطئه‌های آن‌ها را خنثی کنیم. ترامپ چندی پیش طرح معامله قرن را مطرح کرد تا اسرائیلی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری از وی حمایت کنند؛ لذا استکبار جهانی تمام تلاش خودش را برای فشار آوردن به کشورهای اسلامی خواهد کرد و در این شرایط جهان اسلام باید با اتحاد به مصاف آن‌ها بروند.

وی گفت: امروز جبهه مقاومت در موقعیت مناسبی قرار گرفته است و از طرفی وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، کشورهای مقاومت انرژی گرفتند و مثال بارز آن هم حزب الله لبنان بود. امروز پیام انقلاب اسلامی به سایر کشورها نیز رسیده است و همگان بدانند که امروز آمریکا رو به افول است و امیدواریم فلسطین عزیز نیز در نهایت از چنگال رژیم خونخوار صهیونیستی آزاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.