۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 723742

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با وجود کرونا و دیگر مشکلات در نیمه نخست امسال ۸۱ روستای این استان به شبکه سراسری گاز کشور متصل شد.

۸۱ روستای خراسان رضوی گازرسانی شد

به گزارش قدس آنلاین، حسن افتخاری با بیان اینکه در مدت مشابه پارسال ۷۹ روستا در خراسان رضوی گازرسانی شد افزود: تلاش ما این است که امسال ۲۰۰ روستا را در این استان گازرسانی کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر وارد روستاهای کوهستانی، پراکنده و سخت گذر شده‌ایم و با یاری خدا ۱۲۰ روستای دیگر استان تا آخر امسال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با گازرسانی به این روستاها ضریب نفوذ گاز در این استان به ۹۷ و نیم درصد می‌رسد.

وی افزود: گازرسانی به ۹۱ روستا هم تا اوایل سال آینده آغاز خواهد شد که با گازرسانی به آنها ضریب نفوذ گاز در استان به ۹۸ و نیم درصد ارتقا می‌یابد.

افتخاری ادامه داد: در نیمه نخست امسال ۳۳ هزار و ۲۷۱ مشترک جدید به تعداد مشترکان گاز استان افزوده شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال که ۳۰ هزار و ۹۰۰ مشترک بودند، هفت درصد بیشتر شده است.

وی گفت: چهارسال پیش این استان از نظر ضریب گازرسانی روستایی از متوسط کشوری پایین تر بود اما در حال حاضر جزو سه استان برتر کشور است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه برخی روستاها هنوز گازرسانی نشده و ساکنان آنها نیازمند دریافت نفت سفید هستند افزود: به منظور سهولت کار این افراد با هماهنگی شرکت پخش فراورده‌های نفتی، تعدادی از کارکنان شرکت گاز استان در این روستاها مستقر شده و پرونده افراد واجد دریافت سوخت را بررسی و پاسخگویی می‌کنند.

وی ادامه داد: هر چند کرونا و مشکلات اقتصادی سرعت اجرای طرحها را کند کرده است اما نگذاشتیم باعث زمین گیری و تعطیلی آنها شود.

افتخاری گفت: با توجه به در پیش بودن هوای سرد و افزایش تراکم کاری از کسانی که علمک گاز و زیرساخت لازم را دارند درخواست می‌کنیم هرچه سریعتر با تاییدیه نظام مهندسی برای خرید اشتراک گاز اقدام کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.