مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: خطوط قطار شهری در ایام پایانی صفر سرویس‌دهی ویژه خواهد داشت.

سرویس دهی ویژه خطوط قطار شهری در ایام پایانی صفر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین مقدم از سرویس دهی ویژه خطوط قطار شهری در ایام پایانی صفر خبرداد و اظهار کرد: در راستای حفظ فاصله اجتماعی و پیشگیری از ازدحام جمعیت در واگن‌ها ساعت سرویس‌دهی خطوط قطار شهری مشهد در روزهای پایانی صفر افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: برهمین اساس سرویس‌دهی خط یک و دو قطار شهری مشهد در روز پنجشنبه ۲۴ مهر ماه مصادف با شب رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با یک ساعت افزایش از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ خواهد بود.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از ازدحام جمعیت در این روز سر فاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه در خط یک از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به ۴.۵ دقیقه کاهش خواهد یافت.

مبین مقدم با اشاره به سرویس‌دهی ویژه خطوط قطار شهری در شب شهادت امام رضا(ع)، اظهارکرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده سرویس‌دهی خط یک و دو قطار شهری در روز جمعه ۲۵ مهرماه مصادف با روز رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (س) و شب شهادت امام رضا (ع) نیز با دو ساعت افزایش، از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد خاطرنشان کرد: در این روز نیز برای جلوگیری از ازدحام در واگن‌ها سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه درخط یک از ساعت ۹ صبح تا ۲۰  به ۴.۵ دقیقه کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: همچنین سرویس‌دهی خطوط قطار شهری مشهد در روز شنبه ۲۶ مهر مصادف با روز شهادت امام رضا (ع) با یک ساعت افزایش از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ انجام می‌شود و از ساعت ۹ الی ۲۰ سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه در خط یک نیز به ۴.۵ دقیقه کاهش می‌یابد.

مبین مقدم با اشاره به اینکه ماسک زدن مسافران در هنگام استفاده از خطوط قطار شهری الزامی است، گفت: به زائران و مجاوران توصیه می‌شود تا تمهیدات بهداشتی لازم و فاصله‌گذاری مناسب را در زمان حضور در ایستگاه‌ها و سوار شدن به قطارها رعایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.