سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با بیان این نکته که در مشهد ۱۷ امور اجرایی در مناطق مختلف داریم، گفت: این گروه‌ها وظیفه تامین روشنایی معابر در سطح شهر را برعهده دارند.

وجود ۱۷ اکیپ روشنایی در سطح مشهد برای نظارت بر روشنایی شهر

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کاشی گفت: در شهر مشهد حدود ۶ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲۷۰ هزار عدد لامپ وجود دارد که تمام این لامپ‌ها براساس استانداردهایی که وزارت نیرو اعلام کرده در خیابان‌ها، بلوارهای اصلی و کوچه‌های فرعی نسبت به تردد و طول و عرض محل نصب شده‌اند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با بیان این نکته که در مشهد ۱۷ امور اجرایی در مناطق مختلف داریم، ادامه داد: این گروه‌ها وظیفه تامین روشنایی معابر در سطح شهر را برعهده دارند که بر اساس برنامه زمان‌بندی شهر را تقسیم و بر روشنایی معابر نظارت دارند.

وی تصریح کرد: ممکن است به هر دلیلی بر اثر حوادثی، قطعی لامپ داشته باشیم که مردم می‌توانند با تلفن ۲۴ ساعته ۱۲۱ تماس گیرند که نحوه پاسخگویی و درخواست‌ها ثبت و ضبط و کمتر از ۷۲ ساعت همکاران در محل حاضر می‌شوند.

کاشی خاطرنشان کرد: در صورتی که مشکل رفع نشد، مردم می‌توانند با تلفن ۳۱۷۰۳ دفتر روابط عمومی تماس گیرند تا علت عدم پیگیری را رصد کنیم.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد یادآور شد: تابستان در شهر مشهد احساس خاموشی نمی‌کنیم، چراکه تنها شهری هستیم که ۷ هزار کیلومتر شبکه سیم مسی را جمع و به کابل خودنگه‌دار تبدیل کردیم به همین دلیل خبری از سرقت سیم و کابل به گوشتان نمی‌خورد و تنها شهری هستیم که تمام عملیات شبکه فشار متوسط (۲۰ هزار ولت برق) بدون قطع برق، تعمیرات انجام می‌دهیم.

وی ابراز کرد: گاهی مردم توقع دارند کوچه فرعی را همچون معابر اصلی روشن کنیم که چنین نمی‌کنیم؛ بر اساس ضوابط کوچه‌های اصلی را از لامپ کم مصرف و بزرگراه‌ها را از لامپ‌های پرنورتر استفاده می‌کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.