مازندران- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع ۱۰۰ هزار بسته کمک مومنانه توسط این نهاد خبر داد.

۱۰۰ هزار بسته مومنانه در مازندران توزیع شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه ارزش بسته های مذکور ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بوده است، اظهار کرد: ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد نیز آزاد و به جمع خانواده هایشان بازگشتند.

وی با بیان اینکه بزرگترین ثمره وقف، ایجاد مساوات و همدلی میان مردم است، افزود: امسال ۱۱۶ وقف جدید را شاهد بودیم در حالیکه طی شش ماه اول سال گذشته ۵۷ وقف جدید اتفاق افتاده بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بزرگترین عامل در ترویح فرهنگ وقف را اجرای امینانه نیات واقفین دانست و ادامه داد: در راستای اجرای نیات واقفین، ۳ دستگاه تنفس اتوکلاو از محل موقوفه «حاج محمدباقر تاجر» که بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد خریداری و در اختیار بیمارستان امام (ره) ساری قرار گرفت. همچنین ۷ دستگاه تنفسی برای بیمارستان روحانی بابل نیز خریداری شد.

حجت الاسلام حیدری از اعزام ۷۰ زائر اولی به عتبات عالیات در ایام پایانی سال گذشته خبر داد و گفت: برای ۷۰ زوج جوان نیز جهیزیه تهیه و در اختیارشان قرار گرفت.

وی به خرید ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات تحصیلی برای دانش آموزان در سالجاری اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ عدد تبلت نیز به دانش آموزان کم برخوردار اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.