یک مقام مسؤول در شهرداری مشهد گفت: چاپ «صلی الله علیه و سلم» یک اشتباه سهوی و محدود بوده که در حین کار اتفاق افتاده است و دیشب تا صبح اصلاح شد.

غلط چاپی اکران‌های فرهنگی دهه آخر صفر اصلاح شد/ ذکر «صلی الله علیه و آله وسلم» فضای مشهد را عطرآگین کرد

به گزارش قدس آنلاین، در اکران‌های فرهنگی روابط عمومی شهرداری که به مناسبت ایام دهه آخر صفر انجام شده، بر روی تمام استرابوردها و بیلبوردها بعد از اسم مبارک پیامبر به‌جای «صل الله علیه و آله و سلم» کلمه «صل الله علیه وسلم» درج شده است، این مطلب و تصاویری مرتبط خبری بود که امروز در فضای مجازی بین کاربران مشهدی دست به‌دست شد.

اگر چه با وجود پیگیری‌های زیاد خبرنگار فارس، مدیر روابط عمومی و نیز رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری هیچ‌کدام پاسخگو نبودند اما بالاخره یک مقام مسئول در شهرداری، نسبت به آن شفاف‌سازی کرد.

این مقام مسئول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، ضمن تأیید این مطلب، توضیح داد: چاپ «صلی الله علیه و سلم» یک اشتباه سهوی و خطای انسانی بوده که فقط در چند مورد محدود و در حین کار اتفاق افتاده است و دیشب تا صبح همه آن‌ها بازنگری و اصلاح شد.

وی تأکید کرد: موضوع را بررسی کردیم و هیچ قصد و عمدی در کار نبود، الان کلیه بیلبوردهای دهه آخر صفر مزین به جمله «صلی الله علیه و آله و سلم» هستند.

سال ۹۷ نیز، در پی مصوبه هیأت وزیران مبنی بر راه‌اندازی مراکزی با عنوان «اطلاعات سفر» در مبادی ورودی شهرها، مراکز پیشین «راهنمای زائر» در مشهد به «اطلاعات سفر» تغییر نام داد که با واکنش‌های زیادی از سوی شهروندان روبرو و در نهایت اصلاح شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.